اولین گوشی تاشوی وان‌پلاس، با نام وان‌پلاس اوپن که قرار است اواخر مهر ماه معرفی شود در ویدئویی تبلیغاتی توسط بازیگر هندی به نمایش گذاشته شد.

در چند سال اخیر، وان‌پلاس گوشی‌های هوشمند زیادی را به بازار عرضه کرد و توجه زیادی را به خود جلب کرده است. این شرکت قصد دارد اولین گوشی تاشوی خود را با نامی متفاوت و تحت عنوان وان‌پلاس‌ اوپن معرفی کند. این گوشی به‌صورت پیش‌فرض اندروید ۱۳ و رابط کاربری اکسیژن او‌اس‌فولد را اجرا می‌کند.

یک افشاگر نام آشنای توییتری، ویدئویی را در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرده که در این ویدئو گوشی وان پلاس اوپن در دستان آنوشکا شارما بازیگر معروف هندی سوار بر خودروی شخصی دیده شد. شارما آن را به صورت کاملا نمایشی بالا گرفته و خیلی آهسته باز می‌کند و نمای ظاهری این گوشی را به‌طور کامل نشان می‌دهد.

طبق اطلاعات و شایعات قبلی، وان پلاس اوپن دارای صفحه نمایش بیرونی ۶.۳ اینچی از نوع امولد با رزولوشن فول ‌اچ‌دی پلاس و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز است و همچنین یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی در داخل حفره نمایشگر خود خواهد داشت.

صفحه نمایش اصلی و داخلی این دستگاه ۷.۸ اینچی از نوع امولد با رزولوشن 2440×2268 پیکسل و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی عرضه خواهد شد. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درمورد قیمت اولین گوشی تاشوی وان‌پلاس منتشر نشده است اما به‌نظر می‌رسد این گوشی با قیمتی تقریبا بالا به بازار جهانی عرضه شود.

در بخش سیستم دوربین، این گوشی از ماژول سه‌گانه دوربین با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق‌عریض ۳۲ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۴۸ مگاپیکسلی وارد بازار شود. روی صفحه نمایش نیز یک دوربین جلوی ۳۲ مگاپیکسلی قرار دارد.

در داخل دستگاه، از تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده می‌شود که برای عملکرد یکپارچه با حداکثر ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی پیکربندی می‌شود. این گوشی با باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی و شارژر سریع ۶۷ واتی عرضه می‌شود.

این شرکت تا‌کنون با محصولات جدید خود توانسته نظر کاربران زیادی را جلب کند باید دید در عرضه اولین گوشی تاشوی خود نیز موفق عمل خواهد کرد یا خیر؟

خبر مرتبط: گوشی تاشو وان پلاس اوپن اواخر تابستان معرفی می‌شود