یک دستگاه آیپاد نسل اول باز نشده با قیمت ۲۹ هزار دلار به‌فروش رسید.

طی چند ماه گذشته چندین گوشی با قیمت‌های باورنکردنی در حراجی‌ها به‌فروش رسید که بازتاب‌های فراوانی در سراسر جهان داشت. مثلا بهمن‌ماه سال گذشته یک‌ آیفون ۸ گیگابایتی نسل اول به قیمت ۶۳ هزار دلار به‌فروش رفت. سپس در فروردین‌ماه سال‌جاری یک آیفون نسل اول به قیمت ۴۵ هزار دلار در حراجی آنلاین وب‌سایت e-Bay فروخته شد و ماه گذشته یک دستگاه آیفون نسل اول در حراجی رکورد را جابجا کرد و با قیمت ۱۹۰ هزار دلار به‌فروش رفت.

First generation iPod

اولین نسل آیپاد سال ۲۰۰۱ معرفی و در آن زمان با قیمت ۴۰۰ دلار راهی بازار شد. این دستگاه با طراحی شیک و پخش موزیک سریعا به دستگاهی محبوب بین علاقه‌مندان موسیقی تبدیل شد. اکنون خبری مبنی‌بر فروش آیپاد نسل اول با قیمتی بالا به گوش می‌رسد.

این آیپاد باز نشده در Rally فروخته شده که محصول جذابی برای کلکسیونرها برای خرید سهام اقلام کمیاب است. در سال ۲۰۲۱ پنج هزار سهم ۵ دلاری با مجموع ارزش ۲۵ هزار دلار برای فروش قرار گرفت، اما اکنون یک پیشنهاد خرید با ارزش ۲۹ هزار دلار دریافت کرد که ۴ هزار دلار بیشتر از قیمت اولیه آن است.

گزارش‌ها حاکی از آن است ۶۲ درصد از مالکان با این پیشنهاد موافقت کردند تا این دستگاه به فروش برود. البته با توجه به دلایل امنیتی، پلتفرم Rally اطلاعاتی از خریدار این دستگاه منتشر نکرد و هویت این شخص مشخص نیست.

نظر شما درباره فروش آیپاد نسل اول با قیمت ۲۹۰۰۰ دلاری چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: