مشترکان همراه اول به مناسبت نوروز 1403 امسال بسته‌های عیدی همراه اول را به شکلی متفاوت از این اپراتور دریافت خواهند کرد که لازمه آن به‌روزرسانی اپلیکیشن این اپراتور است.

اپراتور همراه اول اعلام کرده که امسال پویش عیدی اول را همچون سال‌های گذشته اما به شکلی متفاوت به مشترکان این اپراتور عرضه خواهد کرد که براین‌اساس مشترکان باید ابتدا با به‌روزرسانی اپلیکیشن همراه اول در مرحله بعد گزینه طرح‌های تشویقی را انتخاب کرده و سپس وارد بخش عیدی 1403 شده و بعد از چرخاندن دو گردونه عیدی «بسته و اعتبار» و «خدمات زندگی دیجیتال» شانس خود را برای دریافت عیدی‌های متفاوت امتحان کنند. همچنین تمامی مشترکان برای دریافت عیدی سیم‌کارت فعال اپراتور همراه اول از روز اول تا دهم نوروز می‌توانند در پویش موردنظر شرکت کنند.

محتویات عیدی همراه اول

بسته‌های هدیه همراه اول که به دو صورت «بسته و اعتبار» و «خدمات زندگی دیجیتال» عرضه می‌شوند حاوی موارد زیر هستند:

  • قالب «بسته و اعتبار»: شامل «مکالمه با اعتبار 10، 20، 50 و 100 هزار تومانی»، «بسته‌های مکالمه یک‌ساعته، دوساعته و دوروز مکالمه نامحدود داخل شبکه» و «بسته‌های یک گیگابایتی، دوگیگابایتی و دوروز اینترنت نامحدود» است.
  • قالب «خدمات زندگی دیجیتال»: بسته «خدمات زندگی دیجیتال» شامل کدهای تخفیفی برای سرویس‌های این اپراتور یعنی «ابر همراهی»، «خانومی»، «دیجی کالا»، «فیدیبو»، « آکادمی همراه»، «آی بیمه»، «پینک»، «اکالا»، «نت بااکس» و «فروشگاه اینترنتی همراه اول» است.

لازم به ذکر است که مشترکان بعد از ورود به اپلیکیشن همراه اول و دریافت عیدی در قالب دو بسته مذکور می‌توانند لینک «اوانو» و بسته‌های دریافتی‌شان را در اپلیکیشن مشاهده کرده و سپس با رفتن به اپلیکیشن «اوانو» عیدی‌های خود را در قالب دو کارت و تحت دو عنوان مجزا با نام‌های «هدیه بسته و اعتبار» و «هدیه خدمات زندگی دیجیتال» دریافت کنند.

همچنین مشترکان همراه اول می‌توانند همزمان با دریافت هدیه‌های نوروزی از گردونه‌های «بسته و اعتبار» و «خدمات زندگی دیجیتال» پیام تبریک سال نو را مستقیما از اپلیکیشن این اپراتور به دوستان و بستگان خود ارسال کنند. برای این کار لازم است که در پایین صفحه و در قسمت مشخص شده شماره‌های موردنظرشان را وارد کرده و با فرستادن شادباش نوروزی، بسته‌های عیدی را به عزیران خود معرفی کنند.

گفتنی است که اپراتور همراه اول پیش‌تر بسته‌های رومینگ به مناسبت نوروز 1403 را نیز برای سفرهای خارجی مشترکان معرفی کرده است.