یکی از طرفداران، به تازگی اقدام به خلق تصاویر اولیه Fallout با استفاده از موتور بازی‌سازی قدرتمند Unreal Engine 5 کرده است. این تصاویر، به وضوح آینده‌ای درخشان از لحاظ گرافیکی و بصری برای این سری بسیار موردانتظار و جذاب را به تصویر می‌کشد.

این تصاویر اولیه، توسط فردی به نام Unreal Engine 5 خلق شده و از آخرین نسخه موتور بازی‌سازی Unreal Engine 5 که توسط شرکت Epic ساخته شده است، استفاده کرده تا اتمسفر جذاب، گیرا و دیدنی این مجموعه را بازآفرینی کند. تصاویر شامل لحظات مختلفی از جمله باز شدن والت‌های نمادین این مجموعه، لحظاتی از برهوت نابود شده توسط بمب‌های اتمی و بازسازی آیکون Pip-Boy دوست داشتنی این سری است.

همانطور که می‌دانید، مدت نسبتاً طولانی از عرضه بازی Fallout 4 گذشته و تصاویر اولیه Fallout که با Unreal Engine 5 خلق شده، ما را دوباره به حس و حال این مجموعه باز می‌گرداند و هر طرفداری، دلش تجربه نسخه‌ای جدید با این گرافیک و جزئیات بصری دیوانه‌وار می‌خواهد! به تازگی سریال تلویزیونی از این مجموعه نیز عرضه شد که طرفداران بسیاری برایش به دنبال داشت و نام این سری را دوباره بر سر زبان‌ها انداخت. در این راستا، فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس عنوان کرد که موفقیت این سریال شاید باعث شود روند ساخت نسخه بعدی سرعت بگیرد. با این حال، چندی بعد، تاد هاوارد، کارگردان بازی، این ادعا را رد کرده و عنوان کرد که سازندگان به هیچ‌وجه قصد ندارند نسخه بعدی را با عجله بسازند و از محبوبیت تازه به دست آمده سری سوء استفاده کنند.

آخرین نسخه این مجموعه، بازی Fallout 76 است که در حال حاضر، بر روی رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها موجود است. با توجه به شروع تخفیف‌های تابستانه استیم، بازیکنان می‌توانند این اثر را با قیمتی بسیار پایین خریداری کنند. بدین ترتیب، می‌توانید با هزینه‌ای کم، بخشی از این عنوان لایو سرویس شوید و دوباره سری به دنیای دوست داشتنی و آخرالزمانی این مجموعه زده و غرق در فرهنگ غنی و ماجراجویی‌های جذاب آن شوید.