با اعلام رسمی از سوی وبسایت Gizmochina، تاشوی جدید موتورولا با کد اسم Orion روئیت شد و به نظر می‌رسد عرضه آن برای 2025 در نظر گرفته شده است.

شرکت موتورولا نیز به جمع سایرین در رقابت برجسته گوشی‌های تاشو پیوسته و قصد دارد دستگاهی دیگر را در سال 2025 عرضه کند. این مدل که با کد اسم Orion شناخته می‌شود، دارای شماره مدل XT2551-3 است. جالب است بدانید که این شرکت، شماره مدل XT2451 را نیز در دست ساخت داشت که در نهایت مشخص شد به گوشی ریزر 50 اولترا تعلق دارد. پس به احتمال زیاد شماره مدل جدید نیز مربوط به گوشی ریزر 60 اولترا خواهد بود.

متاسفانه اسم رسمی تاشوی جدید موتورولا هنوز مشخص نیست و باید برای تایید شدن از سوی آن این شرکت منتظر بمانیم. با این حال، می‌دانیم که پیشوند XT25 در شماره مدل آن، اشاره به انتشار این دستگاه در سال 2025 دارد. بدین ترتیب مدل Orion نیز در میان گوشی‌های آینده شرکت موتورولا برای سال بعد خواهد بود. تا به این لحظه مشخص نشده که Orion در چه مناطقی منتشر خواهد شد و آیا شاهد عرضه جهانی این مدل تاشو خواهیم بود یا قرار است محدود به کشورهایی خاص باشد.

گوشی ریزر 50 اولترا دارای صفحه نمایش 6.9 اینچی تاشو از جنس LTPO AMOLED بود و قدرت خود را از تراشه قدرتمند Snapdragon 8s gen 3 ساخته شرکت کوالکام می‌گرفت. دوربین اصلی آن در پشت گوشی، 50 مگاپیکسل بوده و در جلو، دوربینی 32 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر و ویدئوهای سلفی نیز در نظر گرفته شده بود. باتری این گوشی 4000 میلی‌آمپرساعتی بوده و عملکردی نسبتاً خوب داشت. با توجه به مشخصات ریزر 50 اولترا، اگر تاشوی جدید جزوی از این سری باشد، انتظار داریم در بخش‌های مختلفی پیشرفت کند و ویژگی‌ها و سخت‌افزاری بهتر تحویل کاربران دهد. همانطور که می‌دانید، تا به این لحظه اطلاعات رسمی از مشخصات این گوشی منتشر نشده است و باید برای معرفی رسمی آن منتظر بمانیم.