وبسایت Gizmochina در طی اقدامی غیرمنتظره موفق شد گوشی جدید میزو که اسمی نامشخص دارد را در پایگاه داده IMEI مشاهده کند.

تنها چیزی که از این گوشی می‌دانیم، فقط شماره مدل آن است اما همین نیز برای حدس برخی مشخصات و ویژگی‌های این دستگاه جدید کافیست. شماره مدل گوشی جدید میزو M469Q است. این شماره مدل شباهتی واضح به دستگاه‌های دیگر شرکت چینی میزو دارد؛ برای مثال گوشی میزو 21 نوت با شماره مدل M469Q در وبسایت IMEI ثبت شده بود. پس این گوشی ناشناخته که شماره مدلی مشابه میزو 21 نوت دارد، قطعاً باید شباهت‌هایی نیز به این دستگاه داشته باشد. فراموش نکنید که این تنها یک حدس است و مدل نهایی، ممکن است تفاوت‌های زیادی داشته باشد.

گوشی جدید میزو

در مورد جزئیات سخت‌افزاری میزو 21 نوت می‌توان به صفحه نمایش 6.78 اینچی از نوع 8T LTPO OLED اشاره کرد که رزولوشن Full HD+ را به کاربر تقدیم می‌کند و نرخ تازه‌سازی آن نیز بین 1 تا 144 هرتز متغییر است. حداکثر روشنایی این صفحه نمایش قدرتمند، به 5000 نیت می‌رسد و در زیر آن نیز یک سنسور اثر انگشت برای راحتی بیشتر کاربر تعبیه شده است.

در میزو 21 نوت، از یک باتری 5500 میلی‌آمپرساعتی استفاده شده که با شارژر 65 واتی نیز با سرعتی بالا شارژ می‌شود. این گوشی موفق به دریافت گواهی IP65 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب شده است. انتظار داریم گوشی جدید میزو نیز به نوعی مشابه با این دستگاه باشد. تاریخ انتشار این گوشی تا به این لحظه مشخص نیست و نمی‌دانیم این غول چینی قصد دارد در چه زمانی از دستگاه جدید خود رونمایی کند. در نهایت، به نظر می‌رسد برای پرده برداشتن از نام دقیق این دستگاه، ویژگی‌ها و مشخصات سخت‌افزاریش مجبوریم منتظر بمانیم تا سران شرکت میزو آمادگی کامل برای معرفی آن را داشته باشند. تا آن موقع، توصیه می‌کنیم فقط به اخبار منابع معتبر اعتماد کنید.