بر اساس تیزر منتشر شده، سامسونگ در ۱۲ مهرماه از گوشی گلکسی S23 FE در کنار محصولات دیگر رونمایی خواهد کرد.

در تصاویر منتشر شده، به‌طور مستقیم به‌نام گوشی گلکسی S23 FE اشاره نشده اما با توجه به پوسترهای قبلی، پیش‌بینی می‌شود که این تصویر مربوط به آخرین عضو از خانواده S23 است. در این تیزر در کنار این دستگاه عکس یک گلکسی تب جدید نیز دیده می‌شود که احتمالا همان گلکسی تب S9 FE است.

بر اساس گزارش‌ها، انتظار می‌رود که دو محصول دیگر سامسونگ به نام‌های گلکسی تب S9 FE و و گلکسی بادز FE در کنار این گوشی جدید معرفی شوند. اما در حال حاضر اطلاعاتی درباره ویژگی‌های این دو محصول فاش نشده است.

 گلکسی S23 FE

این دستگاه با صفحه نمایش ۵.۴ اینچی سوپر امولد و رزولوشن +FHD، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی و پشتیبانی از فناوری +HDR10 عرضه می‌شود. طبق اطلاعات به‌دست آمده، گلکسی S23 FE در دو نسخه متفاوت و با پردازنده‌های اسنپدراگون ۸ نسل ۱ یا اگزینوس ۲۲۰۰ به بازار ارائه خواهد شد.

این گوشی دارای دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی است. ماژول دوربین سه‌گانه این دستگاه شامل سنسور ۵۰ مگاپیکسلی، سنسور اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فو‌تو ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری است. این گوشی از باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی و از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

بر اساس اطلاعات، گلکسی S23 FE با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد . از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به بلندگوهای استریو، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و گواهینامه IP68 اشاره کرد. در حال حاضر سامسونگ اطلاعات رسمی از مشخصات دقیق این دستگاه منتشر نکرده است.

باید دید این گوشی میان‌رده با این مشخصات می‌تواند نظر کاربران را به خود جلب کند یا خیر؟ آیا سامسونگ قصد عرضه این گوشی را به بازار جهانی خواهد داشت یا خیر؟

خبر مرتبط: