شرکت Avenir Telecom که پیشتر گوشی Max P18K Pop را تحت لیسانس Energizer با باتری 18000 میلی‌آمپر‌ساعتی عرضه کرده بود، حالا از محصول دیگری پرده برداشته است.

اگرچه بسیاری از کاربران حتی وجود Avenir Telecom را فراموش کرده‌ بودند، اما این شرکت فرانسوی دوباره با گوشی Energizer Hard Case P28K که دارای باتری بزرگ‌تر 28000 میلی‌آمپر‌ساعتی است و برای ماندگاری بیش از سه ماه در حالت آماده به‌کار طراحی شده، نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته است. با این حال متأسفانه، کارگزاری باتری به‌این بزرگی، آشکارا ضخامت کلی دستگاه را زیاد خواهد کرد که عقب‌گرد بزرگی برای این شرکت محسوب می‌شود. البته که سایر مشخصات این گوشی هوشمند نیز در سطح گوشی‌های پرچمدار قرار نمی‌گیرد.

Energizer Hard Case P28K علاوه بر داشتن باتری قدرتمند 28000 میلی‌آمپر‌ساعتی، رتبه محافظت در برابر رطوبت و گرد و غبار IP69 نیز دارد، به‌این معنی که این گوشی نه تنها توانایی محافظتی بالا در برابر گرد و غبار و آب را دارد، بلکه برای استفاده در دماهای بسیار بالا نیز مناسب است. عمر باتری این دستگاه که تقریبا مثل یک پاوربانک سیار عمل می‌کند، طوری طراحی شده تا در شرایط کار مداوم با آن 122 ساعت یا کمی بیش از پنج روز شارژ نگه دارد و در صورت قرار گرفتن در حالت استندبای این دستگاه می‌تواند تا 2252 ساعت دوام بیاورد که تقریباً برابر با 94 روز یا کمی بیش از 3 ماه است.

Energizer P28K باتری

مشخصا استفاده از یک باتری 28000 میلی‌آمپر‌ساعتی باعث حجیم‌تر شدن Hard Case P28K می‌شود، ضخامت این گوشی 27.8 میلی‌متر و وزن آن 570 گرم است. با این حال اگر به‌دنبال گوشی هوشمندی هستید که روزها بدون نیاز به‌اتصال به‌برق برای شما دوام بیاورد، این مدل با نیازهای شما مطابقت دارد. همچنین اگر فکر می‌کنید که پر کردن شارژ باتری 28000 میلی‌آمپر‌ساعتی مدت زیادی طول می‌کشد، باید گفت که Avenir Telecom خلاف این مسئله را ثابت می‌کند، زیرا Hard Case P28K می‌تواند شارژ سریع 33 واتی داشته باشد.

این شرکت اعلام کرده است که باتری گوشی می‌تواند در کمتر از 90 دقیقه و با استفاده از آداپتور 36 واتی به‌ 100 درصد ظرفیت خود برسد. قیمت این دستگاه نیز به‌طور قابل توجهی مقرون به‌صرفه است و با قیمت 271 دلار در اکتبر امسال به‌بازار عرضه خواهد شد. اگرچه با این محدوده قیمتی کمتر از 300 دلار، اگر قصد دارید از این دستگاه به‌عنوان گوشی اصلی خود استفاده کنید، باید با یکسری از کمبود‌های آن کنار بیایید. به‌عنوان مثال، فقدان پشتیبانی از اینترنت G‌5 احتمالا اکثر کاربران را از خرید این گوشی پشیمان خواهد کرد و حتی اگر اینطور نباشد، دیگر مشخصات ناامید کننده، احتمالا تمایل شما را برای خرید این گوشی کاهش می‌دهد.

نام مدل دقیق دستگاه در جایی ذکر نشده و فقط شماره مدل تعیین شده که MT6789 است که مشخص می‌کند تراشه به‌کار رفته در این گوشی متعلق به MediaTek است. همچنین 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی از دیگر مشخصات این گوشی است، اگرچه به‌طور دقیق ذکر نشده که حافظه داخلی به‌کاررفته از نوع کند‌تر eMMC یا سریع‌تر UFS است. سه دوربین در پشت این گوشی قرار دارد و یک صفحه نمایش 6.78 اینچی با یک‌ LCD  IPS‌1080 برای آن تعبیه شده که به‌احتمال زیاد قابلیت نرخ به‌روزرسانی بالا نخواهد داشت. Energizer Hard Case 28K تمرکزش را فقط روی عرضه برای مصرف کنندگان اروپایی گذاشته و مشتریان در ایالات‌متحده دسترسی آسانی به‌‌آن نخواهند داشت و باید با مسئولیت خودشان این دستگاه را وارد کنند.

اخبار مرتبط: