اپلیکیشن Empirical Health for Apple Watch با بهره‌مندی از هوش مصنوعی و همکاری پزشکان مجرب، به کاربران در راستای ارتقای سطح سلامتی‌شان یاری می‌رساند.

شرکت Empirical Health، به‌روزرسانی جدیدی را برای اپلیکیشن Empirical Health مخصوص ساعت‌های هوشمند اپل ارائه کرده است. این بروزرسانی با تمرکز بر هوش مصنوعی (AI)، رویکردی روان‌تر و کارآمدتر را برای مدیریت سلامت به کاربران اپل‌واچ ارائه می‌دهد. بروزرسانی نسخه‌ی 2.0 که امروز برای اپل‌واچ و آیفون منتشر شد، داده‌های سلامتی جمع‌آوری شده توسط ساعت هوشمند را با استفاده از هوش مصنوعی تجزیه و تحلیل می‌کند و براساس‌آن، یک برنامه‌ مراقبتی شخصی‌سازی‌شده را به همراه راهنمایی‌های پزشکی در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

این بروزرسانی شامل موارد زیر است: رابط کاربری جدید، پشتیبانی از فشارسنج خون و دسترسی به معیارهای سلامت کلیدی مانند ضربان قلب در حالت استراحت، قابلیت تغییر ضربان قلب (HRV)، حداکثر اکسیژن مصرفی (VO2 Max)، درصد خواب عمیق و موارد دیگر، که به‌طورمستقیم درون اپلیکیشن است.

Empirical داده‌های سلامتی شما و اهداف سلامتی‌تان را تحلیل کرده و براساس آن‌ها، یک برنامه‌ مراقبتی عملی در اختیارتان قرار می‌دهد. درحالی‌که هوش مصنوعی این برنامه را تولید می‌کند، یک پزشک واقعی آن را با شما بررسی می‌کند (برای اطمینان از صحت) و می‌تواند آزمایشات، ارجاعات یا تجویز داروهای لازم را برای شما انجام دهد. هچنین می‌توانید یک فشارسنج خون از برندهای دیگر را به اپلیکیشن متصل کنید تا فشار خون خود را بهتر مدیریت کنید. برنامه‌ مراقبت از فشار خون شامل ورزش، تغذیه و دارو (در صورت تجویز پزشک) می‌شود.

Empirical Health

اکنون تمامی معیارهای سلامت ازجمله ضربان قلب درحالت استراحت، قابلیت تحول ضربان قلب (HRV)، حداکثر اکسیژن مصرفی (VO2Max)، درصد خواب عمیق، درصد خواب REM، میزان اشباع اکسیژن خون و موارددیگر با داده‌های استاندارد پزشکی مقایسه می‌شوند. علاوه‌برآن، برای درک بهتر وضعیتتان، پرمایه (پرسنتیل) شما نیز نمایش داده می‌شود.

حالا در 27 ایالت آمریکا و برای 200 میلیون نفر امکان دسترسی به مراقبت‌های پزشکی از طریق اپلیکیشن وجود دارد درحالی‌که در زمان راه‌اندازی اپلیکیشن تنها در ۴ ایالت این امکان وجود داشت. برنامه‌های تمرینی جدیدی برای پوشش اهداف مختلف از جمله تمرین در محدوده 2 (چربی‌سوزی)، تمرینات با شدت بالا (برای بهبود VO2Max) و تمرینات قدرتی به اپلیکیشن اضافه شده است تا بتوانید برنامه تمرینی مناسبتان را انتخاب کنید.

اپلیکیشن Empirical Health با تمرکز بر داده‌های فیزیکی عینی، هوش مصنوعی در حوزه‌ سلامت را متحول می‌کند. این رویکرد را می‌توان اولین گام در جهت توسعه‌ یک دستیار مراقبت‌های بهداشتی شخصی شبیه به «بي‌مكس» از انیمیشن «۶ قهرمان بزرگ» تلقی نمود. اپلیکیشن Empirical Health، یک اپلیکیشن کارآمد بر روی گوشی و ساعت هوشمند شماست که با حسگرهای سلامتی ادغام شده و با هدف مدیریت پیشگیرانه‌ی سلامت روزانه، از بستری شدن در بیمارستان جلوگیری می‌کند.