نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳ امروز نهم تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کار خود را آغاز کرده است و بیش از ۵۰۰ شرکت در این نمایشگاه شرکت کرده و به ارائه سرویس‌ها و خدمات خود پرداخته‌اند.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی الکامپ با شعار "همه با هم برای اقتصاد دیجیتال" با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات آغاز به‌کار کرد.

نمایشگاه صبح امروز با حضور حضور عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات، امیر محمدزاده لاجوردی رئیس سازمان تنظیم مقررات، محمد خوانساری رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران و علی حکیم جوادی رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور بدون سخنرانی و فقط با برش ربان و بازدید از غرفه‌ها افتتاح شد. مانند سال‌های گذشته تمامی شرکت‌های حوزه تکنولوژی، گوشی هوشمند، شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت و شرکت‌های ارائه دهنده زیرساخت در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳ حضور دارند.

اگرچه امروز خیلی از غرفه‌ها به طور کامل چیده نشده بود، با این‌حال کماکان جذابیت‌ها و حاشیه‌های خود را داشت. از قرار دادن ایستگاه‌های شارژ گوشی موبایل در سالن‌های مختلف نمایشگاه تا دمای گرم هوا.

نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد فناوری کشور، در عرصه طراحی، ساخت، تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات و محتوا در حوزه الکترونیک، کامپیوتر و دیجیتال در اقتصاد ایران است که هر سال برگزار می‌شود.


در این دوره از نمایشگاه حدود 500 شرکت خصوصی و استارتاپی داخلی در نمایشگاه الکامپ حضور دارند، همچنین با توجه به اینکه نمایشگاه الکامپ به صورت بین المللی نیز برگزار می‌شود، امسال نیز نمایندگانی از کشورهایی مانند فرانسه، روسیه، آلمان، ژاپن، ترکیه و کره‌جنوبی آخرین دستاوردها محصولات خود را به نمایش گذاشتند.
علاوه بر حضور شرکت‌های مهم و اصلی بازار ICT در ۱۵ سالن نمایشگاه، بخش‌های جانبی و مهم الکامپ مانند «الکام‌استارز»، «الکام‌پیچ»، «تینواستارز»، «توان‌تک »، «الکام تاکز » نیز برگزار و به بازدیدکنندگان و علاقه مندان این حوزه فعالیت‌های متنوعی ارائه می‌شود. ارائه آخرین دستاوردهای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و اقتصاد دیجیتال از مهمترین اهداف این نمایشگاه است.

ما در رسانه علاالدین به صورت زنده این رویداد ۴ روزه را پوشش خبری می‌دهیم. پس برای اینکه اخبار الکامپ ۱۴۰۳ را از دست ندهید، همواره پوشش خبری ویژه علاالدین با اسپانسری صبانت را از دست ندهید.

همچنین اگر به‌صورت حضوری به نمایشگاه مراجعه کنید،‌ می‌توانید از تخفیفات یا هدایای شرکت‌ها برای شرکت‌کنندگان بهره مند شوید. برای مثال تخفیف ویژه سیم کارت یا اینترنت رایتل، یا فروش قسطی محصولات با بیمه و تخفیف‌های ویژه صبانت برای مشترکین فیبر نوری و ADSL بخشی از جذابیت‌های الکامپ امسال است.

درباره شلوغی نمایشگاه نیز ما گمان می‌کردیم که روز اول خیلی شلوغ نباشد. اما در کمال تعجب از بعد از ظهر نمایشگاه خیلی شلوغ شد.