در بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ همراه اول همانند سال‌های گذشته حضور پررنگی دارد و با پیشنهادات جالب و بازی‌های ویژه‌ای در رویداد امسال شرکت کرده است.

نمایشگاه الکامپ امسال هم همانند سال‌های پیش با حضور شرکت‌های مختلف کار خود را کرده و قرار است از دستاوردهای خود در این رویداد رونمایی کنند. همراه اول در سالن ۳۵ مستقر است و با ارائه بازی‌های ویژه تلاش می‌کند تا مخاطبان بیشتری جذب کند. در این نمایشگاه اپراتور اول بازی ویژه‌ای ارائه کرده که کاربران با انتخاب و حرکت دادن آیکون‌های مخصوص در ورودی غرفه و انجام فرایند خاصی لوگو 5G را پررنگ کرده و با سپس با ثبت شماره موبایل خود می‌توانند ادامه بازی را پیش ببرند.

پس از آن کاربر باید ۸ مرحله را که در بخش‌های مختلف غرفه همراه اول تعبیه شده، بگذراند و در نهایت پس از اتمام مراحل در نظر گرفته شده کاربر می‌تواند در قرعه کشی این اپراتور شرکت کند.

جالب است بدانید که همه کاربران که در این بازی شرکت کنند و تا مرحله پایانی بازی را ادامه دهند در قرعه کشی شرکت داده شده و هر روز ساعت ۱۵ قرعه کشی انجام و برنده اعلام می‌شود.

بازی‌ حرکتی که گوی 5G را تکان می‌دهد تا به مقصد برساند، یکی از ۸ مرحله جذاب این بازی است که توجه خیلی از کاربران را به خود جلب کرده است. برای بررسی بیشتر این بازی و مراحل شرکت در قرعه کشی، گزارش تصویری رسانه علاالدین از این بازی و قرعه کشی جذاب را مشاهده کنید.

همچنین در غرفه همراه اول یک استنداپ ورزشی قرار دارد که با استقبال خوبی روبه‌رو شده است.