گزارش‌های مختلفی از کاربران به گوش می‌رسد که پیام‌رسان ایتا از دسترس خارج شده و کاربران شاهد قطعی پیام‌رسان ایتا هستند. اما آیا این موضوع درست است؟ ما در تحریریه علاءالدین به این موضوع پرداخته‌ایم. پس اگر شما نیز از این پیام‌رسان استفاده می‌کنید، این خبر را تا انتها مطالعه کنید.

ما گزارش‌های مختلفی را درباره این موضوع بررسی کردیم و علاوه بر گزارش‌های مردمی، برخی از خبر‌گزاری‌ها نیز این خبر را منتشر کرده‌اند. ما در بررسی خود توانستیم سایت این پیام‌رسان را باز کنیم. اما متأسفانه لینک ورود به نسخه تحت وب این پیام‌رسان در دسترس نبود و با خطای ۵۰۴ مواجه شدیم.

علاوه بر این ما نسخه اندروید این پیام‌رسان را نیز بررسی کردیم و نرم‌افزار نتوانست به سرور ایتا متصل شود. از این رو می‌توان گفت به احتمال زیاد این قطعی به صورت سراسری است. اما هنوز زمان حل شدن این مشکل مشخص نیست.

از این رو باید منتظر بمانیم تا مسئولان این پیام‌رسان به طور رسمی درباره این مشکل گزارش ارائه دهند. البته احتمال دارد این مشکل تا ساعاتی دیگر حل شود.

نظر شما درباره قطعی پیام‌رسان ایتا چیست؟ در صورتی که از این نرم‌افزار استفاده می‌کنید، آیا پیام‌رسان ایتا برای شما نیز از دسترس خارج شده است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

خبر مرتبط: قطعی نرم‌افزار اسنپ برای مدت کوتاه