نرم‌افزار اسنپ، یک از سوپر اپلیکیشن‌های پر کاربرد است که کاربران هر روزه از آن برای درخواست ماشین و یا دیگر سرویس‌های ارائه شده توسط این شرکت از آن استفاده می‌کنند. اما گزارش‌ها حاکی از قطعی نرم‌افزار اسنپ است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

طبق اخبار منتشر شده این نرم‌افزار از دسترس خارج شده است. البته این موضوع هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است. اما ما در بررسی‌های خود نیز به این موضوع پی بردیم.

همچنین ما سایت این نرم‌افزار را چک کردیم و سایت این شرکت با موفقیت اجرا می‌شود. اما در مقابل نرم‌افزار این شرکت برای گوشی‌های موبایل از دسترس خارج شده است.

علاوه بر این اگر شما کاربر سیستم عامل iOS هستید، احتمالاً از نسخه تحت وب این نرم‌افزار استفاده می‌کنید. اما متأسفانه قطعی اسنپ دامن نسخه تحت وب این پلتفرم را نیز گرفته است و پس از مدت زمانی به شما صفحه‌ای نشان داده می‌شود که در آن خطای ۵۰۲ قابل مشاهده است و این خطا مربوط به سرور است.

به‌روزرسانی: مشکل حل شد

البته تا زمان نگارش این خبر برخی کاربران توانستند دوباره از این نرم‌افزار استفاده کنند و گویا مشکل حل شده است. اما با توجه به مهم بودن این نرم‌افزار قطعی چند دقیقه‌ای نیز می‌تواند برای کاربران مشکل ایجاد کند.

آیا شما نیز قطعی اسنپ را تجربه کردید؟ به نظر شما این از دسترس خارج شدن‌ها تا چه میزان می‌تواند برای کاربران مشکل ایجاد کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

خبر مرتبط: قطعی اینترنت در سراسر کشور