با نزدیک شدن به زمان عرضه رابط کاربری جدید سامسونگ، هر روز اطلاعات مختلفی از آن لو می‌رود. در همین راستا، امروز شاهد لو رفتن تصاویری از لاک اسکرین در One UI 7.0 هستیم.

چندی پیش، تغییرات اپلیکیشن‌های ساعت و Samsung Internet در رابط کاربری جدید لو رفتند و حال، نوبت به جزئیات لاک اسکرین رسیده است. این تصاویر را لیکری به نام chunvn8888 در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به اشتراک گذاشته است. وی ادعا می‌کند که این تصاویر لاک اسکرین در One UI 7.0 بوده و با نگاهی دقیق به آن، شاهد تغییراتی در رابط کاربری هستیم. واضح‌ترین تغییر، مربوط به شارژ شدن باتری است که شبیه یک ویجت شده و از نوشته‌ ساده‌ای که در نسخه‌های قدیمی رابط کاربری به نمایش درمی‌آمد، بسیار چشم‌نوازتر است.

از دیگر تغییراتی که لاک اسکرین در One UI 7.0 به خود دیده، می‌توان به اضافه شدن نواری بزرگ مربوط به شارژ در پایین صفحه، بین دوربین و Phone اشاره کرد. اگر به بالای صفحه، سمت چپ دقت کنید، یکی دیگر از تغییرات ظاهری این رابط کاربری را مشاهده خواهید کرد. در One UI 7.0، آیکون باتری از نظر ظاهری عوض شده و حال شکلی شبیه به یک قرص دارد که آن را کمی جذاب‌تر از نسخه‌های پیشین می‌کند.

همانطور که پیش‌بینی می‌شد، این تغییرات بیشتر ریز و ظاهری بوده و تحول چندانی در ویژگی‌های لاک اسکرین در رابط کاربری جدید به وجود نیامده است. با این‌حال، شاید این تصاویر نیز نهایی نباشند و بهتر است برای قضاوت در مورد این رابط کاربری، کمی بیشتر منتظر بمانیم تا به صورت رسمی از طرف خود سامسونگ به نمایش گذاشته شود. متاسفانه دیروز قرار بود بتای رابط کاربری جدید آغاز شود که این اتفاق رخ نداده و مهری بر شایعه بودن این خبر نیز زد. به نظر می‌رسد برای اطلاعات بیشتر، باید فقط به اعلان‌های رسمی خود سامسونگ اتکا کنیم.