اپل قرار است به زودی با معرفی اپل واچ اولترا ۳، یک دستگاه دیگر را به سری ساعت‌های ویژه خود اضافه کند. اما آخرین گزارش‌ها نشان می‌دهد که این ساعت، تفاوت خاصی با نسخه‌های قبلی نخواهد داشت.

در روز‌های گذشته شایعات زیادی از نسل جدید آیپد پرو‌ها به گوش می‌رسد که تیتر اخبار زیادی را به خود اختصاص داده است. اما حالا گزارش‌های جدیدی در مورد نسل بعدی ساعت‌های مقاوم اپل منتشر شده که نشان می‌دهد این نسل هم قرار نیست شاهد ایجاد تغییر خاصی باشد.

مینگ چی کو در این مورد اطلاعات جدیدی را منتشر کرده و حتی گفته که این نسل ممکن است کمی دیرتر از تاریخ مورد انتظار معرفی شود. کو در مورد مشخصات اپل واچ اولترا ۳ مطلبی را منتشر نکرده اما گفته که این ساعت نسبت به نسل دوم شامل ارتقا خاصی نخواهد بود.

در پایان این گزارش هم گفته شده که انتظار می‌رود ساعت جدید اپل در ماه سپتامبر معرفی و چند روز بعد وارد بازار شود. اما اگر از اپل واچ اولترا ۳ بگذریم، می‌توان به نسل سوم اپل واچ SE اشاره کرد که احتمال می‌رود در سال جاری معرفی شود.

سری ساعت‌های اقتصادی اپل همواره با وقفه دو ساله معرفی می‌شدند و انتظار می‌رود که این شرکت همچنان به برنامه خود پایبند باشد. اما در این میان، سرنوشت اپل‌ واچ‌های عادی اپل مشخص نیست. به این معنا که در حال حاضر اطلاعات زیادی از نسخه جایگزین اپل واچ سری ۹ در دسترس نیست و برنامه‌ای برای معرفی آن اعلام نشده است.

مارک گورمن از بلومبرگ در این مورد گفته که اپل واچ X قرار است با طراحی و سنسور‌های جدید وارد بازار شود اما هنوز اطلاعاتی در مورد نام و زمان معرفی آن در دسترس نیست. اما می‌دانیم که اپل قصد دارد برای دهمین سالگرد ساخت و معرفی اپل واچ، برنامه‌ای مشابه آیفون X را برای آن تدارک ببیند.

نظر شما در مورد اپل واچ اولترا ۳ و سایر ساعت‌های جدید اپل چیست؟ نظراتتان را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط: اپل واچ X به مادربردی جدید با پوشش رزین مجهز می‌شود؛ ظریف‌تر و کاربردی‌تر از همیشه