شرکت اکتیویژن بلیزارد از جزئیات بسته الحاقی Vessel of Hatred برای بازی Diablo IV پرده برداشت و محتوای آن را به‌طور کامل به نمایش گذاشت.

بسته الحاقی جدید، کلاسی به نام Spiritborn به بازی اضافه می‌کند که به گفته سازندگان، یکی از مجهزترین کلاس‌های بازی بوده و به بازیکن اجازه می‌دهد استایل دفاعی یا حمله‌ای به خود بگیرد و از ابزارهای مختلفی که در دسترسش قرار داده شده به نحو احسنت بهره ببرد. این بسته الحاقی قرار است در تاریخ 8 اکتبر (17 مهر) به صورت جهانی منتشر شود و بازیکنان را با Neyrelle آشنا خواهد کرد که شخصیتی جدید در مسیری خونین و خطرناک است.

از جزئیات بسته الحاقی Vessel of Hatred علاوه بر اضافه شدن کلاس Spiritborn می‌توان به قابلیت Mercenaries اشاره کرد. به لطف این قابلیت، می‌توانید همراهان مختلفی در طول بازی پیدا کنید که در نبردها یاری‌تان می‌کنند. این کاراکترها را می‌توانید مطابق با استایل بازی کردن خود شخصی‌سازی کنید و کلاس‌ها و قابلیت‌هایی که همگام با شما یا مورد نیاز شماست را برایشان فعال سازید. جالب است بدانید تمامی این شخصیت‌ها خود داستانی منحصر به فرد و درخت مهارت‌های بسیار گسترده‌ای دارند که مانند شخصیت اصلی، هم می‌توان برایشان مهارت‌های دفاعی و هم مهارت‌های تهاجمی تعیین کرد تا به تدریج، بسیار قدرتمند شوند. شخصیت‌های Mercenaries در به صورت نیروهای کمکی در نظر گرفته شده‌اند که در وسط نبردها به کمک‌تان آمده و تبدیل به همراهی موثر می‌شوند.

در بخش Mercenaries تا به این لحظه چهار شخصیت در نظر گرفته شده که هر کدام قابلیت‌های منحصر‌به‌فردی دارند و می‌توانید آنان را از نقاط مختلف Sanctuary پیدا کنید. در زیر به جزئیات این شخصیت‌ها اشاره کرده‌ایم:

  • راهیر: وی در خیابان‌های Gea Kul به دنیا آمده و توسط گروه Iron Wolves تعلیم داده شده تا به جنگجویی قابل تبدیل شود.
  • واریانا: وی در گذشته عضوی از قبیله آدم‌خواران بود که در نهایت آنان را ترک و تبدیل به قصابی شد که گاهی اوقات، به عنوان مزدور نیز فعالیت می‌کند.
  • آلدکین: این شخصیت یک نیمه انسان و نیمه شیطان است. متاسفانه در زمان تولد، First Khazra از شهر Citadel بر روی مادرش از جادوی سیاه استفاده کرده و چنین نتیجه‌ای برای آلدکین به دنبال آورد.
  • سابو: کمانگیری اهل کوهستان که توسط کسانی که برای کمک نزدش آمده بودند، رسوا و از محل زندگی‌اش رانده شد. حال وی به عنوان یک جایزه‌بگیر فعالیت می‌کند.
جزئیات بسته الحاقی Vessel of Hatred

با گشت و گذار در دنیای Diablo IV به همراه مزدورانتان، آنان به مرور با شما صمیمی‌تر شده که این نیز برایتان جوایز و معاملاتی جدید در بر خواهد داشت. اگر رابطه‌تان با این افراد پیشرفت زیادی کند، در نهایت گزینه‌ای باز می‌شود که اجازه می‌دهد آیتم‌هایی بسیار قدرتمند از آنان بگیرید که قطعاً سود زیادی برای شما در بر خواهند داشت و در شرایطی، به کارتان می‌آیند.

از دیگر جزئیات بسته الحاقی Vessel of Hatred می‌توان به اضافه شدن ویژگی به نام The Dark Citadel اشاره کرد. این حالت که هنگام به پایان رساندن بخش داستانی فعال می‌شود، بازیکنان را وارد حالت PvE می‌کند و آنان را وارد سیاه‌چاله‌ای می‌کند که پر از باس‌های مختلف است و برای شکست آنان، باید با یکدیگر همراهی کنید. برای ورود به این بخش، نیاز به حداقل 4 بازیکن دارید تا بتوانید از پس باس‌های سخت و پیچیده‌اش بربیاید. اگر توانایی برقراری ارتباط با بازیکنان را نیز ندارید، سیستم نشانگر جدیدی در این بسته الحاقی اضافه شده که به کمک آن، می‌توانید نقشه‌ای ابتدایی برای پیشروی خود در مقابل دشمنان بچینید.

قابل ذکر است که جزئیات بسته الحاقی Vessel of Hatred بازی Diablo IV بسیار بیشتر از موارد اشاره شده بوده و محتواها، آیتم‌ها و ویزگی‌های دیگری نیز اضافه شده که ما فقط به برجسته‌ترین آنان اشاره کردیم. سازندگان وعده داده‌اند که در تاریخ 29 آگوست (8 شهریور) به جزئیات کامل این بسته الحاقی، تاثیر آن بر بخش‌های مختلف بازی و تغییراتی که به دنبال داشته بپردازند.