درهای اپ استور به روی اپلیکیشن‌های iOS 18 گشوده شد. توسعه‌دهندگان حالا می‌توانند با قرار دادن اپلیکیشن در اپ استور iOS 18 نوآوری‌های خود را با کاربران به اشتراک بگذارند و از پتانسیل بی‌کران iOS 18 بهره ببرند.

اپل در آستانه معرفی سیستم عامل جدیدش، iOS 18، از برنامه‌نویسان دعوت کرده است تا اپلیکیشن‌های خود را برای این سیستم عامل و همچنین سیستم عامل‌های جدید ساعت هوشمند watchOS 11 و کامپیوترهای مک macOS Sequoia آماده کنند. این به معنای آن است که توسعه‌دهندگان می‌توانند اپلیکیشن‌های جدیدی برای این سیستم عامل‌ها بسازند یا اپلیکیشن‌های قبلی خود را برای کار با این سیستم عامل‌های جدید به‌روزرسانی کنند.

اپل به تازگی سیستم عامل‌های جدیدی برای محصولاتش معرفی کرده و حالا از برنامه‌نویسان خواسته که اپلیکیشن‌های خود را برای این سیستم عامل‌های جدید آماده کنند. به زودی، گوشی‌های آیفون، تبلت‌های آیپد، ساعت‌های اپل، تلویزیون‌های اپل و حتی عینک‌های واقعیت افزوده اپل با سیستم عامل‌های جدیدی کار خواهند کرد. اپل نسخه‌های آزمایشی این سیستم عامل‌های جدید را در اختیار برنامه‌نویسان و گروهی از کاربران قرار داده است تا قبل از انتشار رسمی، مشکلات احتمالی آن‌ها برطرف شود.

قرار دادن اپلیکیشن در اپ استور iOS 18

اپل از برنامه‌نویسان خواسته است که اپلیکیشن‌هایشان را به روز کنند تا با این سیستم عامل‌های جدید سازگار باشند. این به این معنی است که اپلیکیشن‌هایی که شما روی گوشی یا تبلت خود استفاده می‌کنید، ممکن است ویژگی‌های جدید و جذابی پیدا کنند.

سیستم‌عامل‌های جدید iOS 18، iPadOS 18، watchOS 11، tvOS 18، visionOS 2 و macOS Sequoia، امکانات و قابلیت‌های جدیدی را به دستگاه‌های اپل اضافه خواهند کرد. توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها نیز از این به‌روزرسانی‌ها بهره‌مند خواهند شد. با ارائه APIهای جدید و قدرتمند، توسعه‌دهندگان قادر خواهند بود اپلیکیشن‌هایی با ویژگی‌های پیشرفته‌تر و تجربه کاربری بهینه‌تری تولید کنند. این به‌روزرسانی‌ها به توسعه‌دهندگان امکان می‌دهد تا از قابلیت‌های هوش مصنوعی، شخصی‌سازی پیشرفته و تعاملات کاربری جدید بهره ببرند.

برای سازگاری اپلیکیشن‌ها با این سیستم‌عامل‌های جدید، توسعه‌دهندگان می‌بایست آخرین نسخه Xcode را دانلود و نصب کنند. Xcode 16 RC ابزارهای لازم برای توسعه و تست اپلیکیشن‌ها بر روی پلتفرم‌های جدید اپل را فراهم می‌کند.