اکنون 5 ماه از تاریخی که شرکت ایسوس گوشی‌های سری ROG Phone 6D را روانه بازار کرد می گذرد. جذابیت این گوشی‌ها به قدری بود که گیمرهای موبایلی با صبر و حوصله منتظر عرضه نسل بعدی این گوشی‌های گیمینگ نشسته‌اند. یک منبع خبری به تازگی ادعا کرده که توانسته گوشی جدید ایسوس ROG فون 7D را روی فهرست بنچمارک گیک‌پنچ مشاهده کند. به گفته او این گوشی توانسته امتیاز تک هسته‌ای 2012 و امتیاز چندهسته‌ای 5697 را از Geekbench بگیرد.

همچنین منابع دیگر هم تأیید کرده‌اند که این گوشی از جدیدترین تراشه پرچم‌دار شرکت کوالکام، یعنی اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده می‌کند و از 16 گیگابایت رم نیز برخوردار است. همان طور که انتظار می‌رفت، ROG Phone 7D با اندروید 13 راه‌اندازی خواهد شد.

ایسوس ROG فون 7D در گیکبنچ دیده شد

ماه گذشته هم گزارشی منتشر شده بود مبنی بر اینکه ایسوس در حال کار بر روی مدل‌های مختلف گوشی‌های سری ROG Phone 7 است. طبق شایعات این سری شامل گوشی‌های ROG Phone 7، ROG Phone 7D و ROG Phone 7 Ultimate است.

انتظار می‌رود هر سه این دستگاه‌ها از یک صفحه‌نمایش امولد با نرخ رفرش 165 هرتز برخوردار باشند و همگی از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده کنند. گفته شده که مدل Ultimate این گوشی‌ها از 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار خواهد بود. گوشی جدید ایسوس ROG فون 7D احتمالا در سه‌ماهه سوم سال 2023، یعنی بین ماه‌های مرداد و مهر عرضه خواهد شد.

خبر مرتبط: برتری تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 از تراشه‌های اپل در Geekbench