در راستای عرضه iOS 18، جدیدترین سیستم عامل شرکت اپل برای دستگاه‌های آیفون، آپدیت جدید اپلیکیشن Dark Noise نیز منتشر شد.

در این آپدیت جدید، آیکون‌های تازه‌ای به اپلیکیشن اضافه شده و گزینه‌ای جهت همگام‌سازی آن با کنترل سنتر جدید در iOS 18 نیز تعبیه شده است. چارلی چپمن از توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن، در پستی در وبلاگ مربوطه عنوان کرد که اضافه شدن Dark Noise به قسمت کنترل سنتر، دسترسی به آن را برای کاربران سریع و راحت می‌کند. به لطف این موضوع، در اسرع وقت می‌توانید موسیقی مورد علاقه خود را پیدا و به کمک آن، تمرکز کنید. به غیر از این، تنظیماتی برای اضافه کردن تایمر و… نیز به اپلیکیشن اضافه شده است.

چارلی چپمن در مورد آپدیت جدید اپلیکیشن Dark Noise ذکر کرد: «کاربران در آپدیت جدید، می‌توانند ویجت اپلیکیشن را به کنترل سنتر خود اضافه کنند و تنها با فشردن یک دکمه، به صدای انتخابی موردعلاقه خود گوش فرا دهند. در زمان اضافه کردن این ویجت، با پنجره‌ای از تنظیمات مختلف مواجه خواهید شد. در یکی از این گزینه‌ها، می‌توانید تایمری برای پخش صدا تنظیم کنید که بعد از زمانی مشخص یا حتی سر ساعتی مشخص، پخش متوقف شود. گزینه دیگری نیز اضافه شده که به تدریج صدا را در طی مدتی طولانی کم می‌کند و از قطع کردن ناگهانی آن جلوگیری می‌کند تا آرامش کاربر مختل نشود».

یکی دیگر از جدیدترین و هیجان‌انگیزترین ویژگی‌های سیستم عامل iOS 18 قابلیت شخصی‌سازی گسترده صفحه هوم است که خوشبختانه اپلیکیشن Dark Noise از این مسئله نیز استفاده‌ای هوشمندانه کرده است. سازندگان آیکون‌های جدیدی با رنگ‌های جدید برای اپلیکیشن لحاظ کرده‌اند که کاربر مطابق میل خود، می‌تواند یکی از آنان را در صفحه هوم اعمال کرده و از ظاهر جدید اپلیکیشن لذت ببرد.

اپلیکیشن Dark Noise در حال حاضر به صورت رایگان بر روی فروشگاه اپ استور در دسترس است و می‌توانید آن را دانلود و صداهای شنیدنی‌اش را تجربه کنید. برای این برنامه اشتراک Dark Noise پرو نیز در دسترس قرار گرفته که با هزینه ماهی 2.99 دلار یا سالانه 19.99 دلار به همراه هفت روز تست رایگان، آماده خرید است. پیشنهاد جذاب دیگری نیز برای این اشتراک در نظر گرفته شده که با پرداخت تنها 49.99 دلار، می‌توانید تا آخر عمر از آن بهره‌مند شوید و دیگر خبری از تمدید ماهانه یا سالانه نخواهد بود.