گوگل در حال معرفی ویژگی جدید «پیمایش مداوم» بر روی دسکتاپ است تا کاربران برای یافتن نتایج جستجوی مربوطه برای جستجوهای انگلیسی‌زبان در ایالات‌متحده مجبور نباشند در بین صفحات پیمایش کنند. با اسکرول مداوم گوگل برای جستجوی بهتر در ادامه بیشتر آشنا شوید.

قابل‌توجه است که کاربران نباید اسکرول مداوم را با اسکرول بی‌نهایت اشتباه بگیرند. با پیمایش مداوم، کاربران می‌توانند نهایتا تا شش صفحه از نتایج جستجو را با اسکرول کردن به پایین قبل از دیدن دکمه «بیشتر» برای جستجوی نتایج بیشتر ببینند. در گوشی تلفن، گوگل اسکرول مداوم را به چهار صفحه از نتایج جستجو در یک حرکت محدود می‌کند.

گوگل به‌طور سنتی یک رویکرد "صفحه‌بندی" برای نتایج جستجو داشته است. یعنی تا این مرحله، زمانی که کاربران صفحه نتایج جستجو را به پایین اسکرول می‌کردند و می‌خواستند نتایج بیشتری را ببینند، باید روی شماره صفحه در پایین کلیک می‌کردند.

اسکرول مداوم گوگل ویژگی جدیدی که همچنین می‌تواند دید بیشتری را برای سایت‌هایی که رتبه کافی برای قرار گرفتن در صفحه اول را کسب نکرده‌اند، فراهم کند. مردم تمایل دارند از رفتن به صفحه دوم اجتناب کنند و تعداد کمی از روح‌های شجاع بعدازآن به صفحات بعدی می‌روند - ازاین‌رو این شوخی است: بهترین مکان برای پنهان کردن چیزی که ازنظر جنایی آسیب‌رسان است صفحه 2 نتایج جستجوی Google است.

این تغییر درزمانی رخ می‌دهد که بسیاری از کاربران از کاهش کیفیت نتایج جستجوی گوگل شکایت دارند. در پاسخ، گوگل یک سری تغییرات ازجمله نمایش بیشتر نتایج جستجو را اعمال کرده است. در ماه سپتامبر، همچنین قابلیتی را ارائه کرد که نتایج آن از Reddit و Quora تحت بخشی به نام «بحث‌ها و انجمن‌ها» ظاهر شد.

درحالی‌که بسیاری از ویژگی‌ها طراحی اول برای موبایل دارند، گوگل همچنین در حال کار بر روی افزایش جستجوی دسکتاپ است. این شرکت در حال آزمایش کارت‌های دارای ویجت در صفحه اصلی است تا به کاربران اجازه دهد در یک نگاه به اطلاعاتی مانند آب‌وهوا و سهام دسترسی داشته باشند.

خبر مرتبط: مایکروسافت کاهش سرعت بازی ها در ویندوز 11 را تایید کرد