معاون بازرسی و نظارت بر خدمات سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان درمورد نحوه شکایت به سازمان حمایت توضیحاتی ارائه داد.

اکبر تقوی معاون بازرسی و نظارت بر خدمات، در گفتگو با خبرنگار رسانه علاالدین در آخرین روز از نمایشگاه الکامپ 1403 تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات را به‌عنوان یک زنجیره مهم در عرصه فناوری معرفی کرد. تقوی در پاسخ به سوال خبرنگار در مورد نحوه شکایت به سازمان حمایت، از سوی افرادی که از کیفیت و قیمت کالای خریداری شده ناراضی هستند عنوان کرد: افراد یا کسب‌وکارها می‌توانند درصورت داشتن شکایت و گزارش با مراجعه به سازمان حمایت یا ادارات صمت شهرستان‌ها، هم به‌شکل حضوری و هم به‌شکل تلفنی یا مکتوب، موارد را منعکس کنند. تقوی خاطرنشان کرد که گزارشات و شکایت‌ها حتما پیگیری می‌شود و درصورت نیاز به برگزاری جلسات تخصصی، سازمان این آمادگی را خواهد داشت تا با برگزاری نشست‌ها، گزارشات را دریافت و موارد را پیگیری کند. همچنین تقوی در ادامه افزود افراد می‌توانند از طریق آنلاین نیز به ثبت شکایت بپردازند.

معاون بازرسی و نظارت بر خدمات سازمان حمایت، ضمن مهم خواندن گزارشات و شکایت‌ها گفت همچنان که این سازمان از تولیدکنندگان حمایت می‌کند از مصرف‌کنندگان هم حمایت خواهد کرد و این دو هیچ تعارضی با هم ندارند.

گفتنی است که سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به‌عنوان زیرمجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت، از سال 1384 تمام وظایف و اختیارات سازمان بازرسی و نظارت بر قیمت و توزیع کالا و خدمات را به‌عهده دارد.