مدیر‌عامل هواوی در یک اظهار نظر عجیب ضمن تحسین کمپانی اپل، بیان کرد که طرفدار اپل و محصولات این شرکت است!!

رن ژنگفی به عنوان بنیانگذار و مدیر عامل غول فناوری چینی هواوی، تحسین عمیق خود را نسبت به اپل که رقیب اصلی این برند محسوب می‌شود، ابراز کرد. این اظهار نظر طی بحثی با محوریت مسابقه بین‌المللی برنامه نویسی دانشگاهی، رویدادی که توسط هواوی حمایت می‌شود صورت گرفت.

بر اساس گزارش‌ها، ژنگفی بیان کرد که بیشتر مواقع هواوی به دنبال کشف راز کیفیت بالای محصولات اپل است.
هواوی در سال ۲۰۱۹ به دلیل تحریم‌های ایالات متحده با یک شکست بزرگ روبرو شد . این تحریم خسارات سنگینی برای هواوی به همراه داشت.

شرکت هواوی

هواوی حتی با وجود تحریم‌ها، به عرضه گوشی‌های جدید ادامه داد. میت ۶۰ پرو توانست هواوی را از این چالش با موفقیت خارج کند. این محصول به عنوان یک گوشی هوشمند ممتاز معرفی شد که به پردازنده HiSilicon Brin 9000S مجهز شده، تراشه‌ای که کاملا توسط هواوی توسعه یافته است.

بیانیه‌ی مدیر‌عامل هواوی و تحسین ژنگفی از اپل پیامدهای زیادی برای صنعت فناوری جهانی دارد. این تحسین نشان داد که هواوی احتمالا به تمرکز بر نوآوری و کیفیت برای رقابت با اپل ادامه خواهد داد و این اتفاق خوبی برای کاربران است، چون منجر به عرضه محصولات و خدمات بهتر خواهد شد.

این خبر که مدیر عامل هواوی طرفدار اپل است اهمیت یادگیری از رقبا را بیشتر خواهد کرد و نشان می‌دهد که پیشرفته‌ترین شرکت‌ها نیز می‌توانند با درس گرفتن از رقبا، سود خود را افزایش دهند.

در نهایت باید گفت حتی در میان یک رقابت شدید هم فضایی برای احترام متقابل و یادگیری وجود دارد و درس‌های ارزشمندی را می‌توان از برندهای برتر جهان گرفت. باید دید هواوی می‌تواند با الگو گرفتن از شرکت اپل، در تولید گوشی‌های با کیفیت با قیمت اقتصادی موفق شود یا خیر؟

اخبار مرتبط: