کمپانی ناتینگ CMF به‌‌صورت رسمی نسل دوم CMF Watch Pro 2 و CMF Buds Pro 2 را با قابلیت‌های منحصر‌به‌فرد معرفی کرد تا جایگاه مناسبی را در بازار جهانی به‌دست‌ آورد.

ناتینگ در رویدادی جدید، نسل دوم محصولات پوشیدنی یعنی ساعت هوشمند CMF Watch Pro 2 و هدفون CMF Buds Pro 2 معرفی کرد؛ این محصولات با طراحی مدرن و قیمت مقرون‌به‌صرفه، نویدبخش تجربه‌ای متفاوت برای کاربران هستند.

مشخصات CMF Buds Pro 2

هدفون CMF Buds Pro 2 با بهبود کیفیت صدا و طراحی ارگونومیک، تجربه‌ای شنیداری غنی و راحت را ارائه می‌دهد؛ قابلیت حذف نویز فعال (ANC) تا 50 دسی‌بل، یکی از ویژگی‌های برجسته این هدفون محسوب می‌شود که به کاربران اجازه می‌دهد در محیط‌های شلوغ نیز از موسیقی لذت ببرند. کیس جدید هدفون با دکمه چرخان فیزیکی، امکان کنترل صدا، فعال‌سازی دستیار صوتی و مدیریت حذف نویز را به سادگی فراهم می‌کند. همچنین، این هدفون با قیمت 59 دلار ازتاریخ 22 تیر 1403 در وب‌سایت CMF قابل سفارش خواهد بود.

ساعت هوشمند CMF Watch Pro 2 با تمرکز روی تناسب اندام و عمر باتری طولانی معرفی شد که می‌توان توجه کاربران جلب کند. پلتفرم سبک‌وزن آن امکانات متنوعی ازجمله پایش سلامتی، اعلان‌ها، تایمر و… را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ردیابی دقیق ضربان قلب، پایش بیش از 120 نوع فعالیت ورزشی، عمر باتری 11 روزه، بلندگو برای تماس تلفنی و دکمه چرخان برای کنترل نرم‌افزار از ویژگی‌های برجسته این ساعت هوشمند هستند. همچنین، امکان تعویض فریم ساعت با پرداخت ۱۹ دلار نیز برای علاقه‌مندان به شخصی‌سازی فراهم شده است؛ قیمت ساعت هوشمند CMF Watch Pro 2 حدود 70 دلار است و ازطریق وب‌سایت CMF به‌فروش می‌رسد.

مشخصات فنی CMF Watch Pro 2

هردو محصول CMF Watch Pro 2 و CMF Buds Pro 2 با طراحی زیبا، قابلیت‌های پیشرفته و قیمت مناسب، رقبای مطرح بازار را به چالش می‌کشند. هدفون CMF Buds Pro 2 با حذف نویز فعال و ساعت هوشمند CMF Watch Pro 2 با امکانات متنوع و عمر باتری طولانی، گزینه‌های جذابی برای کاربران هستند.

ناتینگ با معرفی نسل دوم محصولات پوشیدنی، بار دیگر نشان داد که به طراحی زیبا، عملکرد بالا و قیمت مناسب اهمیت می‌دهد؛ این محصولات با ویژگی‌های برجسته و قیمت رقابتی، می‌توانند به انتخاب اول بسیاری از کاربران تبدیل شوند و موفقیت ناتینگ را در بازار محصولات پوشیدنی تضمین کنند.