براساس اعلام رسمی، اولین گوشی CMF ناتینگ تحت‌عنوان CMF Phone 1 با قابلیت تعویض پنل و تراشه دایمنسیتی 7300 معرفی شد.

گوشی میان‌رده CMF Phone 1 از نمایشگر 6.67 اینچی OLED با رزولوشن +FHD، نرخ به‌روزرسانی 120 هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی 240 هرتزی بهره می‌برد که درکنار حداکثر روشنایی نمایشگر 2000 نیتی می‌تواند تجربه بصری فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد؛ همچنین این نمایشگر میزبان دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و حسگر اثرانگشت است.

قدرت پردازشی CMF Phone 1 ازطریق تراشه‌ Dimensity 7300 تامین می‌شود که به‌دلیل کارایی بالا و مصرف کم انرژی شناخته شده است و امکان اجرای برنامه‌ها و بازی‌های سنگین را فراهم می‌کند. دربخش دوربین، پنل پشت این گوشی از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 و دوربین 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق بهره می‌برد.

طراحی CMF Phone 1

طراحی CMF Phone 1 یکی از نکات برجسته این گوشی محسوب می‌شود که برای کاربران چشم‌نواز و خلاقانه است. باتوجه‌به صحبت‌های کمپانی ناتینگ، پنل پشت آن قابل تعویض است و کاربران می‌توانند رنگ گوشی را تغییر دهند یا در صورت آسیب‌دیدگی، پنل را به‌راحتی جایگزین کنند. همچنین، پنل CMF Phone 1 از محل اتصال برخوردار است که امکان اتصال انواع لوازم جانبی را فراهم می‌کند؛ این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا گوشی‌شان را باتوجه‌به نیازهای شخصی و سلیقه خودشان سفارشی‌سازی کنند.

گوشی CMF Phone 1 با اندروید 14 و رابط کاربری Nothing OS 2.6 عرضه می‌شود؛ این رابط کاربری شامل قابلیت‌های هوش مصنوعی برای تولید والپیپر است و درعین‌حال شباهت زیادی به رابط کاربری سایر گوشی‌های ناتینگ دارد. همچنین، Nothing OS 2.6 از بهینه‌سازی‌های خاصی برای بهبود عملکرد و مصرف انرژی است.

پنل پشت CMF Phone 1

برای تامین انرژی CMF Phone 1 با باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود که به‌همراه شارژ سریع 33 واتی و شارژ سیمی معکوس 5 واتی دردسترس کاربران قرار می‌گیرد. باتری بزرگ به کاربران اجازه می‌دهد تا مدت‌زمان بیشتری از گوشی بدون‌نیاز به شارژ مجدد استفاده کنند. اما از شارژ بی‌سیم خبری نیست که احتمالا برای برخی کاربران ناخوشایند باشد.

CMF Phone 1 در رنگ‌های نارنجی، آبی، سبز و مشکی عرضه می‌شود و برچسب قیمت نسخه 128 گیگابایتی با 6 گیگابایت حافظه رم حدود 200 دلار اعلام شده است. نسخه جهانی با 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت حافظه رم به‌قیمت 260 دلار عرضه می‌شود؛ نسخه ۲۵۶ گیگابایتی نیز به قیمت 302 دلار به فروش می‌رسد.

CMF Phone 1 معرفی شد

هنگام معرفی CMF Phone 1 مشخص شد این گوشی از گواهی IPX2 برخوردار است که مقاومت نسبی دربرابر آب را تضمین می‌کند. ناتینگ اعلام کرده که CMF Phone 1 توانسته در تست‌های انجام شده، به مدت سه ثانیه در عمق ۲۵ سانتی‌متری آب بدون مشکل باقی بماند. چنین مقاومت نسبی در برابر آب، برای کاربران فعال و افرادی که گوشی‌شان را در محیط‌های مرطوب استفاده می‌کنند، احتمالا یک مزیت بسیار مهم به‌شمار رود.

گوشی اقتصادی CMF Phone 1 با قابلیت‌ها و طراحی منحصر‌به‌فرد خود، به‌ویژه با پنل پشتی قابل تعویض، یکی از جذاب‌ترین انتخاب‌ها در بازار گوشی‌های هوشمند میان‌رده به شمار می‌آید. با ویژگی‌های جذاب، ناتینگ به‌دنبال آن‌است‌که جایگاه‌اش را در بازار گوشی‌های هوشمند تقویت کرده و رقابتی قوی با برندهای مطرح دیگر داشته باشد.