شرکت CMF مدتی پیش توسط کارل پی ثبت شد و امروز شاهد رونمایی از محصولات جدید این شرکت بودیم که شامل بادز پرو و شارژ 65 واتی می‌شود.

بادز پرو CMF آخرین نسل از هندزفری‌های بی‌سیم این شرکت محسوب می‌شوند. البته اشتباه نکنید، سری هندزفری‌های ناتینگ همچنان به کار خود ادامه می‌دهند ولی شرکت جدید سعی دارد تا محصولات اقتصادی‌تری را تولید کند. از همین‌رو، در برخی بخش‌ها از قطعات ارزان‌تری استفاده شده تا قیمت دستگاه کاهش پیدا کند.

از آن‌جایی که این شرکت به صورت مستقل با ناتینگ کار می‌کند، دیگر در هدفون‌های جدید شاهد استفاده از بدنه شفاف نیستیم که کمی ناامید‌کننده است. احتمالا کیفیت صدا و ویژگی‌های این دستگاه‌ها تفاوت‌هایی با هدفون‌های ناتینگ خواهد داشت. برند CMF در زمان رونمایی از هدفون‌های جدید، اطلاعات سخت‌افزاری زیادی را از آن‌ها منتشر نکرد، اما اعلام کرد که هدفون‌های جدید می‌توانند کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای را به کاربران ارائه کنند.

بادز پرو شارژر

نکته جالب اینجاست که هدفون‌های جدید از حذف نویز نیمه‌فعال بهره‌ می‌برند و می‌توانند صداهایی تا سقف 45 دسی‌بل را خنثی کنند. همچنین حالتی به عنوان Extra Bass در هدفون‌های جدید قرار گرفته که می‌تواند برای طرفداران جلوه بیس جذاب باشد. در بدنه هرکدام از بادز‌ها یک باتری 55 میلی‌آمپری قرار گرفته که می‌تواند انرژی مورد نیاز آن را برای ۱۱ ساعت پخش موسیقی تامین کند.

عمر کامل استفاده از دستگاه به همراه کیس آن به 39 ساعت می‌رسد که برای یک هندزفری میان‌رده قابل قبول است. کاربران بادز پرو CMF می‌توانند از برنامه اختصاصی شرکت ناتینگ برای شخصی‌سازی دستگاهشان استفاده کنند. این دستگاه در سه رنگ سفید، خاکستری و نارنجی با قیمت 49 دلار عرضه می‌شود.

حالا نوبت آن رسیده که در مورد شارژر 65 واتی این شرکت صحبت کنیم. در این شارژر از تکنولوژی Gallium Nitride استفاده شده که به کاهش قیمت و افزایش توان آداپتور کمک می‌کند. این شارژر می‌تواند انواع دستگاه‌ها را با سرعت بالایی شارژ کند اما نکته مثبت آن اینجاست که در آن از سه پورت خروجی استفاده شده است.

در بخش پشتی آداپتور دو پورت یو‌اس‌بی C و یک پورت یو‌اس‌بی A وجود دارد که به کمک آن‌ها می‌توانید چند دستگاه را به‌صورت همزمان شارژ کنید. این شارژر هم با قیمت 39 دلار به فروش می‌رسد و می‌توانید بین رنگ خاکستری و نارنجی یکی را انتخاب کنید.

نظر شما در مورد محصولات جدید CMF چیست؟ آیا این دستگاه‌ها می‌توانند در بازار شرکت‌های بزرگ‌تر رقابت کنند؟ نظراتتان را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: ورود ناتینگ به بازار گجت‌های پوشیدنی؛ هندزفری و ساعت هوشمند CMF در راه است