امروز تغییرات اپلیکیشن Samsung Internet و ساعت که برای رابط کاربری One UI 7.0 در نظر گرفته شده بودند، به‌‌شکل تصادفی لو رفته و به‌لطف این موضوع، می‌توانیم نگاهی به این دگرگونی‌ها داشته باشیم.

آپدیتی که تغییرات این دو اپلیکیشن را به ارمغان می‌آورد به‌صورت رسمی منتشر نشده اما برخی لیکرها موفق شدند با ابزارهایی، به آن دسترسی پیدا کنند و اقدام به نصب نسخه‌های جدید بر روی گوشی سامسونگ خود کنند. توصیه می‌شود برای جلوگیری از وقوع هر مشکلی، شما از انجام این کار خودداری کنید و تا عرضه رابط کاربری جدید به‌صورت رسمی، منتظر بمانید.

اگر در مورد تغییرات اپلیکیشن Samsung Internet و ساعت در رابط کاربری جدید سامسونگ کنجکاو هستید، در ویدئوی امروز جزئیاتی کامل از این موضوع برایتان شرح داده‌ایم. در ابتدای ویدئو، نگاهی به این برنامه‌ها در One UI 6.1 می‌اندازیم و سپس نسخه مربوط به One UI 7.0 را با آن مقایسه می‌کنیم تا تغییرات و ویژگی‌های جدید برایتان واضح باشد. واضح است که نباید انتظار تغییر و تحولات فراوانی داشته باشید و بیشتر آنان، به عوض شدن ظاهر آیکون و… محدود می‌شود.

اپلیکیشن ساعت نیز تغییراتی در رابط کاربری خود دیده اما از طرف دیگر، شباهت‌های زیادی نیز نسبت به نسخه‌های قبلی خود دارد. یکی از تغییرات واضح، عوض شدن برخی فونت‌های این برنامه است و به‌طور کلی، تغییرات آن تنها ظاهری هستند. پس انتظار اضافه شدن چیز خاصی مربوط به نحوه کارکرد یا قابلیت‌های این اپلیکیشن را نداشته باشید.

یکی از نکات ناامید کننده رابط کاربری One UI 7.0، مربوط به تغییرات اپلیکیشن Samsung Internet است که بسیار کم بوده و در مقایسه با اپلیکیشن ساعت، می‌توان گفت تغییری صورت نگرفته است. با این حال، لازم است کمی خوشبینی به خرج بدهیم زیرا این آپدیت‌ها نسخه‌های لو رفته بوده و هنوز به‌صورت رسمی منتشر نشده‌اند. پس احتمال می‌رود در نسخه‌های رسمی، موارد بیشتری اضافه شده باشد.