با معرفی سری UFO کاویار، آیفون‌های گران قیمت جدیدی وارد بازار خواهند شد که در ساخت آن‌ها از مواد خاصی استفاده شده است.

در گذشته مدل‌هایی از سری آیفون ۱۴ توسط این شرکت شخصی‌سازی شد که در ساخت آن‌ها، از تکه‌های ماه یا بخش‌هایی از فسیل دایناسور استفاده شده بود. استفاده از متریال گران‌قیمت در دستگاه‌ها بسیار معمول است اما کاویار این‌کار را با استفاده از مواد بسیار خاص و گران‌قیمت گسترش داده است.

حالا سری UFO کاویار همگی با مواد جمع‌آوری شده از فضا و اجرام آسمانی ساخته‌ شده‌اند و این موضوع از نام آن‌ها مشخص است. اگر بخواهیم به‌صورت دقیق‌تر در مورد این مواد صحبت کنیم، باید بگوییم که همگی آن‌ها از شهاب سنگ مورچیسون (Murchison Meteorite) استخراج شده‌اند.

دانشمندان از این شهاب سنگ 15 نوع آمینو اسید را استخراج کرده‌اند که همگی آن‌ها به فضای خارج از زمین مربوط هستند. شهاب‌سنگ مورچیسون عمر 7 میلیارد ساله دارد که 4.54 میلیارد سال از سیاره زمین و منظومه شمسی بیشتر است. این موضوع شهاب‌سنگ مذکور را به قدیمی‌ترین ماده در سیاره زمین تبدیل می‌کند.

طراحی دوربین UFO سری آیفون 15 پرو Caviar

البته کاویار در طراحی سری UFO خلاقیت زیادی به‌خرج داده و حتی روی یکی از مدل‌های آن، تصویر فرضی یک موجود فرازمینی را نشان داده است. استفاده از شهاب‌سنگ فقط به این مدل محدود می‌شود ولی در این سری دو مدل دیگر هم وجود دارند. مدل اول یک تصویر از کهکشان را به تصویر کشیده در حالی که مدل دوم، عکس یک سفینه فضایی را روی خود دارد.

هر‌دو مدل دیگر در بدنه خود از تکه‌های ماه و مریخ استفاده کرده‌اند که آن‌ها را بسیار خاص می‌کند. البته تمام قاب پشتی از این موارد تولید نشده و در آن از طلای 24 عیار، تیتانیوم صنعت هوانوردی و استیل ضد زنگ هم استفاده شده است. هرکدام از مدل‌های آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو‌ مکس سری UFO کاویار با قیمت 9000 دلاری به بازار عرضه می‌شوند و این قیمت بسته به مدل و میزان حافظه آن افزایش می‌یابد.

مطالب مرتبط:‌ خداحافظی زودهنگام پرچمدار اپل از بازار ایران؛ طرح جمع‌آوری آیفون ۱۵ آغاز شد