در دنیای دیجیتال امروزی، صفحه نمایش گوشی‌ها نقشی حیاتی در تعامل ما با دنیای دیجیتال دارد و کیفیت و سلامت آن بر تجربه کلی ما تأثیر می‌گذارد. بر این اساس Care+ سامسونگ می‌تواند خیال کاربران را از بابت ضربه و شکستگی نمایشگر راحت کند.

با توجه به اینکه صفحه نمایش گوشی‌ها همواره در معرض آسیب‌های مختلفی مانند شکستگی و ضربه قرار دارند، تعمیر یا تعویض آن می‌تواند پرهزینه و چالش‌برانگیز باشد. بنابراین، محافظت از گوشی و اطمینان از پشتیبانی در صورت بروز آسیب، امری ضروری است. سرویس Care+ سامسونگ با ارائه طرحی ویژه، خیال کاربران را از بابت استفاده از دستگاه راحت می‌کند.

گوشی‌های تاشوی Galaxy Z Flip6 و Galaxy Z Fold6 جدیدترین دستگاه‌هایی هستند که تحت پوشش سرویس ویژه Care+ برای تعویض رایگان صفحه نمایش قرار گرفته‌اند. این سرویس که توسط شبکه گسترده خدمات «همراه سرویس خاورمیانه» ارائه می‌شود، کیفیت صفحه نمایش منحصربه‌فرد این گوشی‌های تاشو را تضمین می‌کند.

همراه سرویس خاورمیانه، سرویس Care+ را برای آرامش‌خاطر کاربران در استفاده از گوشی‌هایشان معرفی کرده است. این سرویس به کاربران امکان می‌دهد در صورت بروز مشکلاتی مانند شکستگی یا آسیب به صفحه نمایش، بدون نگرانی نسبت به تعویض قطعات آسیب دیده اقدام کنند.

سرویس Care+ این امکان را فراهم می‌کند تا در صورت وقوع حوادثی نظیر شکستگی، ضربه، آب‌خوردگی، آتش‌سوزی یا نوسانات برق، با استفاده از این خدمات ویژه، مشکل خود را به سرعت و بدون دردسر حل کنند. به عبارت دیگر، Care+ اطمینان می‌دهد که در شرایط غیرمنتظره (غیر گارانتی)، گوشی شما تحت پوشش خواهد بود و می‌توانید از خدمات حرفه‌ای و سریع برخوردار شوید.

تعویض-رایگان-نمایشگر

اگر شما یکی از خریداران گوشی‌های جدید سری Galaxy Z باشید، تا تاریخ 30 مهرماه 1403، می‌توانید پس از ثبت‌نام در وبسایت همراه سرویس خاورمیانه از خدمات رایگان Care+ به مدت 6 ماه بهره‌مند شوید. این سرویس به خریداران گوشی‌های Galaxy Z Fold6 و Galaxy Z Flip6 این امکان را می‌دهد که در این مدت یک بار از خدمات ویژه Care+ استفاده کنند.

برای استفاده از این سرویس ویژه، حداکثر تا 14 روز پس از فعال‌سازی دستگاه فرصت دارید تا با مراجعه به صفحه ثبت‌نام سرویس Care+ در وبسایت همراه سرویس خاورمیانه از طریق این لینک، مراحل ثبت‌نام خود را کامل کنید. پس از تکمیل ثبت‌نام، سرویس ویژه رایگان Care+ به مدت 6 ماه برای گوشی‌ شما فعال می‌شود. در این مدت چنانچه حوادث تحت پوشش سرویس، برای دستگاه‌تان رخ داد، کافی است به نزدیک‌ترین مراکز خدمات همراه سرویس خاورمیانه مراجعه کنید تا اقدامات لازم برای حل مشکل در سریع‌ترین زمان انجام شود. شما در طول مدت زمان 6 ماهه این سرویس، می‌توانید برای یک بار از خدمات ویژه رایگان Care+ سامسونگ استفاده کنید.

سرویس Care+ نه تنها به شما کمک می‌کند تا از هزینه‌های بالای تعمیرات صفحه نمایش جلوگیری کنید، بلکه به شما این امکان را می‌دهد که با اطمینان کامل از گوشی خود استفاده کنید. این سرویس، با پوشش کامل از آسیب‌های محتمل، این اطمینان را می‌دهد که در مواقع بحرانی، پشتیبانی حرفه‌ای و قابل اعتمادی در دسترس دارید.

این سرویس می‌تواند به شما در حفظ و نگهداری گوشی‌تان کمک کند و تجربه کاربری را بهبود بخشد. با استفاده از این سرویس، می‌توانید با خیال راحت از گوشی هوشمند خود استفاده کنید و از نگرانی‌های مربوط به آسیب دیدن صفحه نمایش خلاص شوید.