یکی از افشاگران به تازگی اعلام کرد، گوشی‌های سری ردمی k70 پرو از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور تله فو‌تو بهره خواهد برد.

شیائومی قصد دارد اواخر سال‌جاری میلادی از سری ردمی k70 رونمایی کند. سری ردمی k احتمالا شامل سه مدل ردمی k70، ردمی k70 پرو و ردمی k70e خواهد بود.

اطلاعات حاکی از آن است که این دستگاه دارای بدنه فلزی و شیشه‌ای با روکش براق و لبه‌های خمیده است. همچنین دارای یک ماژول دوربین مستطیلی در پشت است که سه دوربین و یک فلش را در خود جای می‌دهد.

بر اساس شایعات، گوشی k70 پرو به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو با زوم ۳.۲ برابری مجهز خواهد بود. طبق اطلاعات به‌دست آمده، دوربین اصلی این گوشی از سنسور IMX707 سونی بهره خواهد برد.

Redmi K70 Pro

ردمی k70 پرو احتمالا با اندروید ۱۴ برپایه رابط کاربری MIUI 14 عرضه خواهد شد. البته به‌روزرسانی MIUI 15 برای این گوشی در دسترس قرار خواهد گرفت.

قلب تپنده این گوشی تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ خواهد بود که انتظار می‌رود عملکرد بالایی ارائه دهد. این پردازنده جدیدترین و پیشرفته‌ترین چیپست کوالکام است و انتظار می‌رود سال ۲۰۲۳ قدرت اکثر گوشی‌های هوشمند رده بالا را تامین کند.

این محصول مجهز به باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی خواهد بود که از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. اطلاعات معتبری راجع به رتبه‌بندی IP این گوشی در دسترس نیست و ممکن است در برابر آب و گرد و غبار مقاوم نباشد.

گوشی ردمی k70 پرو شیائومی احتمالا دارای گزینه‌های حافظه متنوع و کافی 16/12/8 گیگابایت رم و 512/256/128 گیگابایت حافظه داخلی است. پیش‌بینی می‌شود این گوشی با نام پوکو F6 وارد بازار جهانی شود.

باید دید استفاده از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و لنز تله‌ فو‌تو در این گوشی می‌تواند کاربران را برای خرید این گوشی تشویق کند یا خیر؟

ردمی K70 پرو در گیک‌بنچ دیده شد؛ پرچمدار اقتصادی قدرت‌مند