طبق رندرهای منتشر شده از محصولات جدید ریلمی، جزیره دوربین و قیمت ریلمی ۱۲ پرو مشخص شد.

در چند سال اخیر ریلمی محصولات جدید خود را با زوم پریسکوپی راهی بازار کرد، اکنون این کمپانی تصاویر رندر جدیدی از گوشی بعدی خود منتشر کرده که نشان می‌دهد ریلمی ۱۲ پرو و ریلمی جی‌تی 5 پرو محصولات آینده این شرکت، از دوربین با زوم پریسکوپ بهره خواهند برد.

در حالی که جی‌تی 5 پرو مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ خواهد بود، ریلمی ۱۲ پرو به عنوان یک گوشی میان‌رده وارد بازار می‌شود. تصاویری از گوشی جدید منتشر شده که تنها ماژول دوربین دستگاه جدید را به‌نمایش گذاشته و اطلاعات بیشتری از گوشی ارائه نمی‌دهد.

بر اساس تصاویر منتشر شده، این دستگاه به ماژول دوربین دایره‌ای مجهز شده است که یک فلاش ال‌ای‌دی و دو دوربین و یک سنسور تله‌فو‌تو پریسکوپ مستطیل شکل دیده می‌شود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از مشخصات ریلمی ۱۲ پرو منتشر نشده است.

یکی از افشاگران شناخته شده در شبکه اجتماعی وایبو، مدعی شده که تصاویر منتشر شده به ریلمی جی‌تی 5 پرو تعلق دارد. با این حال به احتمال زیاد این تصاویر متعلق به ریلمی ۱۲ پرو است چون مشابه ریلمی ۱۱ مجهز به جزیره دوربین دایره‌ای شکلی است.

ضمن نمایش جزیره دوربین در تصاویر، قیمت این محصول جدید نیز فاش شده است. از آنجاکه مدل پایه این محصول، ۱۱ پرو با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۲۸۷ دلار به بازار عرضه شد، بنابراین پیش‌بینی می‌شود که قیمت منتشر شده در این تصاویر متعلق به گوشی ریلمی ۱۲ پرو است و این گوشی نیز با قیمتی تقریبا ۲۸۷ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

گوشی جدید ریلمی در بخش گوشی‌های میان‌رده قرار می‌گیرد و با توجه به این‌که جزیره دوربین و قیمت ریلمی ۱۲ پرو آن لو رفته، باید دید این قیمت از طرف کاربران مورد استقبال قرار خواهد گرفت یا خیر؟

خبر مرتبط: