طبق اعلام رسمی کمپانی اکتیویژن، بازی کالاف دیوتی MW3 در تاریخ نوزدهم آبان ماه با مکانیزم جدید و پشتیبانی از حالت‌های مختلف معرفی می‌شود.

پس از مدت‌ها انتظار، کمپانی آمریکایی اکتیویژن نسخه جدیدی از بازی ویدئویی محبوب و پرطرفدار کالاف دیوتی MW3 را معرفی می‌کند؛ این بازی استوری لاین نسخه قبل بازی یعنی MW2 را دنبال می‌کند و در تاریخ نوزدهم آباه ماه سال‌جاری برای همه پلتفرم‌های به‌صورت جهانی منتشر می‌شود. همچنین نسخه ابتدایی این بازی در سال ۲۰۱۱ منتشر شد که با استقبال گرم طرفداران سری بازهای کالاف دیوتی همراه شد.

همان‌طور که اشاره کردیم MW3 در ادامه وقایع نسخه قبل اتفاق می‌افتد و کاپیتان پرایس با تیم ضربت ۱۴۱ باید با آخرین و بزرگ‌ترین تهدید علیه بشریت مبارزه کند (برای جلوگیری از اسپویل خط داستانی بازی هیچ اشاره‌ای به این موضوع نمی‌کنیم). نسخه جدید کالاف دیوتی: جنگ‌آوری نوین درحال گسترش است و شامل ماموریت‌های ویژه و جدید می‌شود که از نسخه ابتدایی کاملا متمایز خواهد بود؛ همچنین گرافیک بازی با تغییرات شگرفی همراه می‌شود و حالت زنده و سیمانی به‌خود می‌گیرد. برخلاف نسخه اولیه، گیمرها باید از خلاقیت بالایی برای پیش‌برد مراحل برخوردار باشند و بتواند درلحظه تصمیم گیری کنند. به‌عبارت دقیق‌تر، بازی رویکردی مخفیانه دارد و استفاده از تجهیزات و عینک‌های دید در شب بسیار حائز اهمیت است.

گیمرها و طرفداران کالاف دیوتی می‌دانند هیچ‌یک از نسخه‌های قبلی استفاده از وسیله‌های نقلیه را پشتیبانی نمی‌کردند، اما حالا در کالاف دیوتی MW3 گیمرها می‌توانند برای سفر به نقاط مختلف بازی از ماشین‌ها، موتورسیکلت‌ها یا هر وسیله دیگری استفاده کنند. بازی به‌صورت اوپن ورلد طراحی شده و گیمرها آزاد هستند به هر قسمت که مایل هستند حرکت کنند. همچنین، ماموریت‌ها براساس انتخاب‌های شما شروع می‌شوند.

علاوه‌براین، به‌دلیل بیستمین سالگرد بازی کالاف دیوتی، کمپانی اکتیویژن بهترین نقشه‌های بازی جنگ‌آوری نوین را با حالت چنده‌ نفره پشتیبانی می‌کند که از مهم‌ترین و محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به افغان، فاولا، یورش و ترمنیال اشاره کرد. جدای از حالت مالتی پلیر، یک حالت جدید به‌نام گلوبریده (Cutthroat) را معرفی می‌کند که گیمرها می‌تواند در گروه‌های سه نفره ۳V3V3 بایکدیگر به‌رقابت بپردازند.

بازی کالاف دیوتی از زامبی مود نیز پشتیبانی می‌کند که دراین حالت گیمرها می‌توانند بایکدیگر متحد شده و به‌جنگ هزاران زامبی در گسترده‌ترین نقشه‌ها بروند. همچنین کالاف دیوتی زامبی یک تجربه فراگیر گیمر در برابر محیط بازی (PVE) را در جهانی باز القا می‌کند.

اخبار مرتبط: مایکروسافت کمپانی اکتیویژن بلیزارد را می‌خرد