دیگر انتظارها برای تجربه جدیدترین نسخه از مجموعه Call of Duty رو به پایان است. بالاخره جزئیات بتای Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شد و چگونگی در دسترس بودن آن توسط سازندگان مشخص شد.

از جزئیات بتای Call of Duty: Black Ops 6 می‌توان به عرضه همزمان بر روی تمامی پلتفرم‌ها اشاره کرد و همه بازیکنان می‌توانند در یک ساعت به آن دسترسی داشته باشند. با این حال، کاربران ایکس باکس گیم پس و کسانی که اقدام به پیش‎‌خرید این عنوان کرده‌اند، دسترسی زودهنگام به این بازی خواهند داشت.

اگر به یاد داشته باشید، به واسطه قراردادهایی که شرکت سازنده با سونی بسته بود، در گذشته بتاهای عناوین Call of Duty در ابتدا برای کنسول‌های پلی‌استیشن منتشر شده و سپس در دسترس سایرین قرار می‌گرفت. حال که شرکت مایکروسافت اقدام به خریداری کمپانی Activision Blizzard با هزینه‌ای هنگفت کرده است، این رویه نیز دستخوش تغییر شده و دیگر خبری از عرضه زودهنگام برای پلی‌استیشن نیست.

کسانی که دسترسی زودهنگام دارند، از تاریخ 30 آگوست (9 شهریور) تا 4 سپتامبر (14 شهریور) به تجربه این عنوان بپردازند و غرق در ویژگی‌های مهیجش شوند. پس از آن، در تاریخ 6 سپتامبر (16 شهریور) تا 9 سپتامبر (19 شهریور) بتای Call of Duty: Black Ops 6 به صورت عمومی برای تمامی علاقمندان در دسترس خواهد بود. بدین ترتیب، با داشتن تجربه‌ای اولیه از بازی، بازیکنان می‌توانند تصمیم بگیرند که آیا به این اثر علاقمند و حاضر به خریداری نسخه اصلی آن در آینده هستند یا این بازی نتوانسته توجهشان را جلب کند و از خریدش خودداری خواهند کرد.

به غیر از جزئیات بتای Call of Duty: Black Ops 6، امروز پادکست جدیدی در مورد این مجموعه با نام The COD POD راه اندازی شد. بازیکنان و علاقمندان می‌توانند از طریق گوش دادن به این پادکست، کاربران می‌توانند اطلاعاتی انحصاری در مورد این سری پیدا کرده، با توسعه‌دهندگان آن در تماس باشند و روایاتی از پشت صحنه ساخت آن را گوش کنند.

کالاف دیوتی بلک آپس 6 بتا

در قسمت اول پادکست The COD POD، مایلز راس و استفانی اسنودن در مورد نسخه جدید Call of Duty بحث کرده و جزئیات برهه زمانی انتخاب شده برای آن را توضیح می‌دهند. این عنوان در سال 1991 و در پایان دوران جنگ سرد روایت خواهد شد. برای کسانی که علاقمند به نسخه‌های اصلی و ویژگی‌های آنان بودند، نسخه جدید سورپرایزهایی در نظر گرفته است. برای مثال، قابلیت Omni Movement دوباره به سری بازگشته و از طرف دیگر، سیستم Prestige نیز که در برخی نسخه‌های کلاسیک وجود داشت، دوباره در دسترس قرار گرفته است.

در این پادکست، مهمان ویژه‌ای به نام «مت شرمن» به برنامه دعوت شد که یکی از توسعه‌دهندگان بازی است. وی جزئیاتی در مورد بخش تک نفره و داستانی بازی به اشتراک گذاشت و از طرف دیگر، جزئیاتی در مورد حالت‌های مختلف بخش چند نفره در اختیار شنوندگان قرار دارد. علاوه بر آن، وی جزئیاتی در مورد آینده عنوان Warzone نیز با کاربران در میان گذاشت.

قابلیت Omni Movement یکی از بهترین ویژگی‌های این اثر و نوآوری بزرگ در چند سال اخیر تلقی می‌شود. این قابلیت به بازیکنان اجازه می‌دهد که بدوند، شیرجه بزنند و در نهایت به سرعت بر روی شکم بخوابند! به غیر از این ویژگی مهیج که قطعاً هیجان بازی را افزایش خواهد داد، در بازی Call of Duty: Black Ops 6 بخش Zombies به صورت کلاسیک بازگشته و ویژگی‌هایی مانند نسخه‌های قبلی این سری دارد.

در نهایت، قابلیت Call of Duty League نیز به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت که بازیکنان به کمک آن و اتصال اکانت Activision خود به حساب یوتیوب‌شان، می‌توانند آیتم‌هایی اختصاصی به دست بیاورند که هیچ جای دیگری در دسترس قرار نخواهد گرفت. بازی Call of Duty: Black Ops 6 قرار است کمی بعد از پایان بتای عمومی خود، در تاریخ 25 اکتبر (4 آبان) سال 2024 به صورت جهانی عرضه شود.