گلکسی اس 24 با رابط کاربری One UI 7، یک جهش بزرگ در دنیای گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود. این ترکیب قدرتمند، تجربه‌ای روان، شخصی‌سازی شده و آینده‌نگر را برای کاربران به‌ارمغان می‌آورد.

سامسونگ اوایل امسال سری گلکسی اس 24 را معرفی کرد. این گوشی‌ها علاوه‌بر صفحه نمایش عالی، سرعت بالا، باتری مناسب، قابلیت‌های هوش مصنوعی مفید و تضمین هفت به‌روزرسانی اندروید، سریع‌ترین دسترسی به نسخه جدید رابط کاربری One UI 7.0 را هم دارند.

One UI 7.0 ابتدا برای گلکسی اس 24 عرضه می‌شود. سامسونگ در آستانه انتشار نسخه جدید رابط کاربری One UI 7.0 مبتنی بر اندروید 15 است، اما به‌نظر می‌رسد این به‌روزرسانی با تاخیر مواجه شده و احتمالا ماه آینده منتشر شود. اگر می‌خواهید زودتر از بقیه از One UI 7.0 استفاده کنید، بهترین گزینه خرید گلکسی اس 24 است که اولین گوشی دریافت‌کننده این به‌روزرسانی خواهد بود. سامسونگ هر ساله نسخه جدیدی از رابط کاربری One UI را برای جدیدترین گوشی‌های پرچمدار خود در فصل آخر سال منتشر می‌کند.

سامسونگ قبل از انتشار نسخه نهایی به‌روزرسانی، نسخه آزمایشی یا بتای آن را در فصل تابستان منتشر می‌کند. امسال، این شرکت ابتدا نسخه بتای One UI 7.0 را برای گوشی‌های گلکسی اس 24، اس 24 پلاس و اس 24 اولترا عرضه خواهد کرد و سپس آن را در اختیار سایر گوشی‌های پرچمدار قرار می‌دهد.

گلکسی S24 اکنون در چندین کشور ارزان‌تر از زمان عرضه است. به‌عنوان‌مثال، در هند، گلکسی اس 24 در آمازون تنها 716 دلار قیمت دارد. این کاهش قیمت حدود 180 دلار است. علاوه‌براین، سامسونگ تاکنون چندین مشکل جزئی را که در زمان عرضه گوشی وجود داشت، برطرف کرده است. گفته می‌شود که گلکسی اس 24 ماه آینده بهبودهایی در دوربین نیز دریافت خواهد کرد. طی چند روز آینده می‌توانید دستگاه خود را در برنامه بتای One UI 7.0 ثبت‌نام کنید (اگر در چین، هند، کره، بریتانیا و ایالات متحده زندگی می‌کنید) و ویژگی‌های جدید هیجان‌انگیز آن را تجربه کنید.

با به‌روزرسانی One UI 7.0 انتظار می‌رود شاهد تغییر اساسی در طراحی باشیم. این نسخه جدید دارای پنل تنظیمات سریع با طراحی گرد، نوار تنظیم صدا، آیکون‌های جدید، دوربین کاملا بازطراحی شده برای استفاده آسان‌تر با یک دست و ویژگی مشابه جزیره پویای آیفون برای نمایش فعالیت‌های درحال‌انجام خواهد بود.