بر اساس اطلاعات به دست آمده، سامسونگ گوشی اقتصادی گلکسی A05s را در ۲۶ مهر ماه با قیمت تقریبی ۱۵۸ دلار به بازار عرضه خواهد کرد.

این روزها سامسونگ قصد دارد نسخه‌های اقتصادی و قاتل پرچمدارش را قبل از پایان سال روانه بازار کند تا بتواند به طیف وسیع‌تری از کاربران گوشی‌های هوشمند دست یابد و میزان درآمد و سود سال ۲۰۲۳ را افزایش دهد.

تمام گوشی‌های سری A سامسونگ را می‌توان جزو محصولات اقتصادی و میان‌رده بازار به حساب آورد. این غول کره‌ای با عرضه این سری توانست بسیاری از قابلیت‌هایی که در گوشی پرچم‌دار خود عرضه می‌کرد را در یک بازه قیمتی مناسب در اختیار کاربران قرار دهد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، این گوشی اواخر هفته جاری با قیمت تقریبی ۱۵۸ دلار روانه بازار خواهد شد.

سامسونگ گلکسی A05s به زودی به هند می آید

گوشی اقتصادی گلکسی A05s به نمایشگر ال‌سی‌دی 6.7 اینچی با نرخ به‌روزرسانی 90 هرتزی و رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ مجهز است. تامین انرژی این دستگاه به باتری استاندارد 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ 25 واتی متکی است که ظرف مدت ۷۰ تا ۷۵ دقیقه از صفر تا صد شارژ می‌کند.

این دستگاه از تراشه 6 نانومتری اسنپدراگون 680 برخوردار است و برای عملکرد بهتر و منسجم‌تر به 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است که حافظه داخلی از طریق کارت حافظه تا 12 گیگابایت قابل افزایش است.

ماژول دوربین این گوشی مجهز به سنسور واید ۵۰ مگاپیکسلی، سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. بر اساس اطلاعات، این گوشی در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، سبز روشن و بنفش عرضه می‌شود. A05s دارای دوربین جلوی ۱۳ مگاپیکسلی است.

کاربران امیدوارند این گوشی اقتصادی و میان‌رده بتواند با سایر گوشی‌های پرچمدار وارد رقابت شود و باید دید قیمت این گوشی میان‌رده می‌تواند نظر کاربران را به خود جلب کند یا خیر؟

اخبار مرتبط: