بلک شارک شرکت تابع شیائومی، یک سری لوازم جانبی گیمینگ و گجت‌های پوشیدنی را برای بازار جهانی معرفی کرد.

بلک شارک زیربرند شیائومی است که در زمینه تولید گوشی‌های گیمینگ فعالیت می‌کند. اخیرا این شرکت لیست تعداد زیادی لوازم جانبی بازی را اعلام کرد که شامل ساعت هوشمند بلک شارک S1، هدفون بی‌سیم لوسیفر، گیم پد Green Ghost و سیستم خنک کننده MagCooler 3 Pro برای گوشی‌های گیمینگ هستند.

ساعت هوشمند بلک شارک S1 مجهز به یک صفحه نمایش گرد 1.43 اینچی امولد است. این دستگاه دارای قاب فلزی است و از استاندارد IP68 پشتیبانی می‌کند که نشان می‌دهد تا ۵۰ متر زیر آب مقاوم خواهد بود. این دستگاه از تماس بلوتوثی نیز بهره می‌برد.

ساعت هوشمند بلک شارپ قابلیت ردیابی خواب، ضربان قلب، فشار خون و سطح اکسیژن خون را دارد. این دستگاه می‌تواند بیش از 100 حالت ورزشی را ردیابی کند و به ادعای این برند، ساعت هوشمند بلک شارک S1 می‌تواند بیشتر از ۱۰ روز بدون شارژ و با استفاده معمولی دوام بیاورد.

لوازم-جانبی-گیمینگ-بلک-شارک

هدفون بی‌سیم لوسیفر مجهز به درایورهای پخش صدا ۱۶.۲ میلی‌متری هستند که برای کاربران تجربه صدایی بی‌نظیر را فراهم می‌کند. این دستگاه دارای مقاومت IPX4 است که باعث می‌شود در برابر تعریق و قطرات باران مقاومت داشته باشد. این محصول جدید از بلوتوث نسخه ۵.۳ بهره می‌برد و امکان شارژدهی تا ۷ ساعت با استفاده از کیس خود را دارد.

دستگاه خنک کننده MagCooler 3 Pro  با مدل‌های آیفون 12 و بالاتر سازگار است و بلک شارک وعده داده است که این کیس می‌تواند دمای سطح آیفون را تا 35 درجه سانتی گراد کاهش دهد.

طراحی کلیدهای روی گیم پد بلک شارک Green Ghost دارای چیدمان به سبک ایکس باکس با نرخ 1000 هرتزی است. کنترلر Green Ghost با تمامی کنسول‌های مدرن، رایانه‌ شخصی، مک، iOS و دستگاه‌های اندرویدی سازگار است. همچنین دارای طراحی ارگونومیک ضد لغزش و باتری 1000 میلی‌آمپر‌ساعتی است که از طریق USB-C قابل شارژ می‌شود.

باید دید این لوازم جانبی گیمینگ و گجت‌های پوشیدنی از طرف کاربران مورد استقبال قرار خواهد گرفت یا خیر؟

خبر مرتبط: تصاویر و مشخصات کنسول بازی Lenovo Legion Go لو رفت