برخی کاربران با مشاهده کدگذاری‌ها، متوجه وجود بخش چندنفره بازی Black Myth: Wukong شدند که در نهایت به تصمیم سازندگان، حذف شده است.

کاربری به نام Outrageous Dong Chai در یوتیوب، ویدئویی کامل به نمایش گذاشته در آن می‌توانیم در برخی کدهای بازی Black Myth: Wukong اشاراتی به بخش چندنفره آنلاین آن شده است. متاسفانه این ویدئو به زبان چینی است اما از یافته‌های این کاربر می‌توانیم مطمئن شویم که بخش چندنفره در زمانی از مراحل توسعه، برای بازی لحاظ شده و قابلیت‌هایی چون ساخت یا عضو شدن به سرور، تنظیم نقش و… نیز برای آن لحاظ شده بود. سازندگان برای توسعه بیشتر این بازی، در نظر دارند بسته‌های الحاقی داستانی برای آن منتشر کنند و از این طریق، به نوعی محبوبیت و آمار فروش آن را افزایش دهند. جالب است بدانید که این اثر تا به امروز، موفق شده به آمار خیره‌کننده 18 میلیون واحد فروش برسد که رقمی سرسام‌آور است.

بخش چندنفره بازی Black Myth: Wukong

بحش چندنفره بازی Black Myth: Wukong ممکن است در آینده اضافه شود که قطعاً حرکتی عالی برای بهبود فروش بازی و همچنین افزایش محبوبیت این عنوان تحسین‌برانگیز است. با این حال، هیچ چیز در این مورد قطعی نیست و ممکن است سازندگان به طور کلی قید این بخش را زده باشند. عنوان Black Myth: Wukong در حال حاضر بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 5 و رایانه‌های شخصی به صورت جهانی در دسترس است و در تاریخی نامعلوم، برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس نیز عرضه خواهد شد. نقدها، نمرات و جزئیات مختلف این بازی در دسترس است و با بررسی آنان، می‌توانید برای تهیه و تجربه این اثر تصمیم بگیرید.

در نقد وبسایت Wccftech عنوان شده: «عنوان Black Myth: Wukong یکی از قدرتمندترین عناوین عرضه شده در سال‌های اخیر است. نمی‌توان گفت بازی نوآوری به باور آورده اما المان‌های مختلفی را فرنچایزهای مختلف وام گرفته و به شکلی خلاقانه و تحسین‌برانگیز آنان را در هم آمیخته تا تجربه یک اکشن و نقش آفرینی استثنایی را تقدیم کند که جایگاهی بسیار نزدیک به بهترین بازی‌های این سبک دارد. برخی مشکلات در گیم‌پلی و بخش فنی بازی مشاهده می‌شود اما این مشکلات اندک، دلیلی نیست که آن را به علاقمندان سبک‌های نقش آفرینی و اکشن پیشنهاد نکنیم».