به گفته سخنگوی مایکروسافت دسترسی به Bing Chat از مرورگر‌های کروم و سافاری ممکن شده و برخی کاربران به‌صورت آزمایشی از آن بهره‌مند می‌شوند، البته با محدودیت‌هایی همراه است.

مدل هوش مصنوعی بینگ چت مایکروسافت دیگر در انحصار مرورگر Edge نیست، چراکه به گزارش The Verge کروم و سافاری هم از آن پشتیبانی می‌کنند. بر همین اساس یکی از سخنگویان مایکروسافت در مصاحبه گفت: «ما به زودی دسترسی به Bing Chat را از طریق کروم و سافاری برای برخی از کاربران به‌صورت آزمایشی فعال کنیم تا پس از عرضه عمومی کاربران بیشتری از این سرویس بهره‌مند شوند».

engadget گزارش داده که تعداد زیادی از کاربران به این قابلیت دسترسی پیدا کرده‌اند. البته این قابلیت خارج از edge با محدودیت‌هایی همراه است، مثلا کاربران باید وارد حساب کاربری مایکروسافت خود شوند و برای نوشتن به‌جای ۴ هزار به ۲ هزار کاراکتر محدود خواهند شد. مکالمه‌ها در edge تا ۳۰ پیام ادامه پیدا می‌کند اما در کروم تنها به ۵ سوال محدود می‌شود و مکرر از شما درخواست می‌شود تا در edge به مکالمه بپردازید.

Bing chat

Bing Chat که از ChatGPT-4 استفاده می‌کند به کاربران امکان استفاده از هوش مصنوعی معروف شرکت Open AI را بدون نیاز به پرداخت پول فراهم می‌کند. البته تفاوت‌هایی هم وجود دارد، مثلا بینگ چت به مرورگر بینگ دسترسی دارد و می‌تواند پاسخ‌های به‌روزتری به سوالات کاربران بدهد. البته به‌صورت کلی چت جی‌پی‌تی ۴ پاسخ‌های دقیق‌تری به سوالات می‌دهد و اخیرا هم مقاله‌ای منتشر شده که ادعا می‌کند قابلیت‌های آن کاهش یافته است. با‌این حال برخی از کارشناسان این نتیجه‌گیری را بی‌اهمیت می‌دانند.

البته این تنها خبر مایکروسافت نبود، زیرا اعلام شد که تم دارک/تیره هم به Bing Chat اضافه شده که هنوز برای همه کاربران در دسترس قرار نگرفته است. برای دسترسی به این قابلیت در منو بالا سمت راست صفحه کلیک کنید و با انتخاب ظاهر و دارک از این ویژگی بهره‌مند شوید.

اخبار مرتبط: