ایسوس سرانجام تاریخ معرفی Zenfone 10 را اعلام کرد، این گوشی قرار است در تاریخ هشتم تیرماه به شکل مجازی و از طریق کانال یوتیوب معرفی شود.

چند تیزر تبلیغاتی در صفحه رویداد Zenfone 10 مشخصات کلیدی این گوشی را تأیید می‌کند. از جمله این موارد می‌توان به صفحه نمایش ۵.۸ اینچی، تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲، سیستم تثبیت کننده گیمبال شش محوره نسل دوم برای دوربین و شارژ بی‌سیم اشاره کرد. این درحالی است که نبود شارژ بی‌سیم در Zenfone 9 باعث مطرح شدن انتقاداتی از پرچمدار قبلی ایسوس شده بود.

پیش از این هم اطلاعات دیگری از گوشی مورد انتظار ایسوس فاش شده بود. این گوشی دارای حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ است. همچنین دوربین اصلی آن ۲۰۰ مگاپیکسلی خواهد بود که توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تغذیه خواهد شد. به علاوه شایعه شده این گوشی با قیمت ۷۵۰ دلار فروخته خواهد شد.

پیشتر شایعاتی درباره رنگ‌های مختلف گوشی جدید ایسوس منتشر شده بود، حالا در تیزر تبلیغاتی معرفی Zenfone 10 رنگ سبز قابل مشاهده است. احتمالاً اخبار بیشتری قبل از رویداد منتشر خواهد شد. بنابراین اگر از علاقمندان ایسوس و گوشی Zenfone 10 هستید، منتظر اخبار جدید در وب‌سایت ما باشید.

خبر مرتبط: قیمت گوشی Zenfone 10 ایسوس لو رفت