شرکت ایسوس گوشی Zenfone 9 را در مرداد ماه گذشته معرفی کرد. چنانچه این کمپانی همچنان به سنت گذشته خود پایبند باشد، در مرداد ماه امسال نیز شاهد عرضه مدل جدیدتر Zenfone 10 خواهیم بود. گرچه این شرکت هنوز چیزی در رابطه با تاریخ عرضه گوشی Zenfone 10 ایسوس نگفته، اما این برند تایوانی اخیرا به اشتباه قیمت زنفون 10 را برملا کرده است!

ماجرا از این قرار است که ایسوس مدتی قبل یک صفحه جدید در وبسایتش راه‌اندازی کرد تا به تست دوربین‌های Zenfone 10 بپردازد و از کاربرانش بازخورد بگیرد. کسانی که در این برنامه شرکت کردند شانس آن را داشتند که بعد از عرضه رسمی، یک Zenfone 10 مجانی دریافت کنند. اما بخش شرایط و قوانینی که ایسوس در فرم دریافت گوشی مجانی گنجانده بود، لو می‌داد که قیمت نسخه فروشی Zenfone 10 حدودا 749 دلار است.

البته ایسوس اعلام نکرده که شرکت‌کنندگان در این برنامه کدام نسخه از Zenfone 10 را دریافت خواهند کرد. بنابراین قیمت 749 دلار ممکن است مربوط به نسخه پایه یا هرکدام از نسخه‌های دیگر این گوشی باشد!

قیمت ایسوس Zenfone 10 لو رفت

جدای از این، Zenfone 10 ماه گذشته روی فهرست بنچمارک Geekbench قرار گرفت و مشخص شد که از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2، 16 گیگابایت رم و اندروید 13 استفاده می‌کند. همچنین شایعه شده که این گوشی هوشمند دارای یک نمایشگر 6.3 اینچی امولد با نرخ رفرش 120 هرتزی خواهد بود. زنفون 10 تا 256 گیگابایت حافظه داخلی را پشتیبانی کرده و از یک دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر فیزیکی OIS بهره خواهد برد.

رتبه مقاومت این دستگاه IP68 بوده و به یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با سرعت شارژ 67 وات مجهز است. زنفون 10 در 3 رنگ‌بندی مختلف وارد بازار می‌شود. به زودی خبرهای بیشتری از این گوشی مورد انتظار خواهیم شنید.

خبر مرتبط: مشخصات سری ROG 7D ایسوس + زمان رونمایی