تنها حدود 10 روز تا زمان رونمایی از نسل جدید دستگاه‌های ایسوس فاصله داریم و تاکنون تقریبا تمامی مشخصات این دستگاه‌ها فاش شده است. اما حالا تصاویر جدیدی منتشر شده که طراحی ROG 7 و ROG 7 پرو را نشان می‌دهد. با توجه به اطلاعات و تصاویر فاش شده می‌توان گفت که این دستگاه‌ها تفاوت چندانی با دستگاه‌های سری 6 ندارند.

طراحی قاب پشتی این دو دستگاه نشان می‌دهد که مثل گذشته یکی از آن‌ها قرار است با صفحه نمایش کوچکی در قاب پشتی عرضه شود و دیگری از ال ای دی‌های کوچکی در قاب پشتی خود استفاده خواهد کرد. تصاویر منتشر شده از طراحی ROG 7 همگی دستگاه را در رنگ سفید نشان می‌دهند و مشخص نیست که دیگر چه رنگ‌هایی برای آن موجود خواهد شد.

به تازگی ایسوس استانداردی را برای باتری این دستگاه‌ها دریافت کرد که یک باتری با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر را نشان می‌داد. ظاهرا مثل گذشته قرار است ایسوس از دو باتری با این ظرفیت در دستگاه خود استفاده کند تا توان شارژ آن را افزایش دهد. البته لازم به ذکر است که در تصاویر یک آداپتور مشکی هم دیده می‌شود که توان شارژ 65 واتی دارد.

پس می‌توان در نظر گرفت که تغییری در بخش باتری این دستگاه ایجاد نشده است و ظرفیت باتری همان 6000 میلی‌آمپر باقی مانده است. تصاویر ثبت شده از قاب این دستگاه هم نشان می‌دهد که ایسوس قصد دارد از همان روش‌های قبلی برای خنک کردن دستگاه استفاده کند. در تصاویر ثبت شده همچنین یک اکتیو کولر هم دیده می‌شود که نسبت به گذشته تفاوتی ندارد.

در کل می‌توان گفت که این دستگاه نسبت به نسل قبلی خود تفاوت چندانی ندارد و این موضوع در بخش سخت‌افزار هم دیده می‌شود. ظاهرا قرار است ROG 7 از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده کند که با تراشه قبلی اختلاف کمی دارد. در بخش جلوی دستگاه هم از یک صفحه نمایش 6.78 اینچی امولد استفاده شده که نرخ بروزرسانی 165 هرتزی دارد.

سیستم دوربین این دستگاه هم احتمالا اصلا تغییری نخواهد کرد. اما ممکن است بهبود‌های کمی در بخش پردازنده و سیستم خنک کننده ایجاد شود که عملکرد کلی دستگاه را کمی بهتر کند.

اخبار مرتبط: جزئیات گوشی جدید ایسوس ROG فون 7D