تام هندرسون معتقد است که بخش چندنفره Assassin’s Creed Shadows در دست ساخت بوده و پس از عرضه بازی، به آن اضافه می‌شود.

تام هندرسون در زمینه لو دادن اطلاعات مختلف در مورد بازی‌های شرکت یوبی‌سافت، فردی قابل اعتماد با سابقه خوب است. به گفته وی، این بخش چندنفره با کد اسم LEAGUE شناخته شده و حتی قبل از تاخیر این بازی، در دست ساخت بوده است. وی جزئیات چندانی در مورد ویژگی‌های این بخش عنوان نکرد اما تاکید کرد که اضافه شدن چنین محتوایی، به معنای ظهور بخش آنلاین Co-op در نسخه‌های آینده این سری نخواهد بود.

شرکت یوبی‌سافت برای سال آینده، بازی Assassin’s Creed Invictus را در دست ساخت دارد که عنوانی تمام آنلاین از این سری معروف و محبوب است. برخی شایعات در مورد این بازی، تاکید می‌کنند که با بخش چندنفره Assassin’s Creed Shadows تفاوت‌های واضحی داشته و شبیه به چیزی که تصور می‌کنید نخواهد بود. افشاگری به نام xJ0nathan در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) جزئیاتی در مورد این عنوان کاملاً آنلاین به اشتراک گذاشت. به گفته وی، این بازی شامل حالت‌های مختلف رقابتی مانند Team Deathmatch خواهد بود که در آن بازیکنان با یکدیگر مبارزه و هر کس که تعداد کشته‌های بیشتری ثبت کند، برنده خواهد شد.

علاوه بر آن، حالتی دیگر در این بازی تعبیه شده که بازیکنان برای کسب امتیاز، باید به برخی نقاط درخشان که در سرتاسر نقشه پراکنده شده بروند و هر کس زودتر به همه این مکان‌ها سر بزند، برنده خواهد بود. با تجربه بیشتر راندهای مختلف، بازیکنان قدرت‌های مختلفی به دست آورده و می‌توانند بیلدهای منحصر به فرد خود را بسازند. گفته می‌شود این بازی حالتی آرکید داشته و دوربینی متفاوت با سایر نسخه‌های این سری خواهد داشت. نقشه‌های آن نیز بر اساس تمامی نسخه‌های Assassin’s Creed بوده و تا این لحظه، مشخص شده که می‌توانید در نقش شخصیت‌هایی چون اتزیو و چزاره بورجیا بازی کنید.

همانطور که می‌دانید، بازی Assassin’s Creed Shadows نیز اخیراً با تاخیر مواجه شد. در ابتدا عرضه آن برای 15 نوامبر 2024 (25 آبان) در نظر گرفته شده بود اما به 18 فوریه 2025 (29 بهمن) موکول شد. دلیل این تاخیر، کار بیشتر بر روی بازی و پولیش کردن آن عنوان شد تا به سرنوشتی چون بازی اخیر یوبی‌سافت، یعنی Star Wars Outlaws دچار نشود. هندرسون عنوان کرد که برخی از جزئیات فرهنگی و تاریخی بازی که توسط بازیکنان به باد انتقاد گرفته شده بود نیز اصلاح خواهد شد. این انتقادها عمدتاً حول محور شخصیت یاسوکه بود که ظاهراً این شخصیت قرار نیست حذف شود. واضح است که آینده شرکت یوبی‌سافت، بر دوش این بازی خواهد بود زیرا عناوین اخیر این شرکت، همگی با شکست روبرو شده و باید دید که چنین سرنوشتی برای Assassin’s Creed Shadows نیز تکرار خواهد شد یا خیر.