اپل در زمان عرضه محصولات جدید خود اعلام کرد که آیفون‌ها و آیپد‌های جدید می‌توانند بازی‌ها را با گرافیکی مشابه کنسول اجرا کنند و حالا مشخص شدن زمان عرضه بازی Assassin's Creed Mirage، نزدیک‌تر شدن این هدف را نشان می‌دهد.

همانطور که می‌دانید، در سری آیفون‌های 15 پرو از تراشه A17 Pro استفاده شده که توانایی گرافیکی بسیار بالایی دارد. اپل برای به نمایش گذاشتن این توانایی، اعلام کرد که به زودی، آیفون‌های جدید می‌توانند برخی از بازی‌های سنگین‌تر را با گرافیکی مشابه به کنسول اجرا کنند.

این ادعا به سرعت در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت و نظرات متفاوتی راجع به آن ارائه شد. اما همانطور که در این رویداد اعلام شد، برخی از بازی‌های مجموعه Resident Evil به صورت اختصاصی برای آیفون‌های پرو عرضه شد که سطح گرافیک در آن‌ها، بسیار بالاتر از حالت عادی بود.

حالا خبر خوب این است که بازی Assassin's Creed Mirage هم قرار است به زودی برای آیفون‌های جدید اپل عرضه شود. اما این‌بار، عرضه این بازی تنها مختص به مدل‌های پرو نخواهد بود و همه مدل‌های این سری را در بر می‌گیرد. همانطور که انتظار می‌رفت، این بازی هم قرار نیست به صورت رایگان برای کاربران عرضه شود اما برای امتحان کردن آن یک راه وجود دارد.

بازی Assassin's Creed Mirage

اپل به صورت رسمی، یک نسخه کوتاه از این بازی را در اپ استور به صورت رایگان منتشر کرده که کاربران با دانلود کردن آن می‌توانند 90 دقیقه از گیم‌پلی بازی را تجربه کنند. با انجام این کار، تصمیم‌گیری برای خرید نسخه کامل بازی آسان‌تر شده و علاوه بر آن، کاربران می‌توانند میزان صحت ادعای اپل در مورد سطح گرافیک بازی‌ها را بررسی کنند.

اگر زمان 90 نسخه دمو تمام شد و قصد داشتید که این بازی را به صورت کامل دانلود کنید، باید مبلغ 50 دلار را برای آن بپردازید. البته باید گفت که خوشبختانه و به دلیل استفاده از تراشه‌های سری سیلیکون در آیپد‌های نسل جدید، بازی مذکور قرار است برای آیپد‌هایی که از تراشه M1 یا نسخه‌های جدید‌تر آن استفاده می‌کنند نیز منتشر شود.

البته قیمت بازی Assassin's Creed Mirage در این دو پلتفرم تفاوتی ندارد اما پیش‌بینی می‌شود که به دلیل استفاده از تراشه‌های قوی‌تر، اجرای بازی در آیپد‌ها کمی روان‌تر و بهتر باشد. همچنین اگر قصد دارید این بازی را به صورت همزمان در دستگاه‌های خود اجرا کنید، می‌توانید با استفاده از برنامه Ubisoft Connect، از پیشرفت‌تان در بازی بک‌آپ بگیرید.

نظر شما در مورد اجرای بازی‌های کنسول بر‌روی تلفن همراه چیست؟ آیا این موضوع برای شما یک ویژگی منحصر به فرد به شمار می‌رود؟ نظراتتان را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط: خبر هیجان‌انگیز برای گیمرها؛ تنسنت نسخه موبایل Elden Ring را می‌سازد