بازی Assassin’s Creed Mirage جدیدترین نسخه این مجموعه دوست‌داشتنی است که توسط شرکت یوبیسافت منتشر شد. گرافیک و جلوه‌های بصری این بازی در حالت عادی نیز زیبا هستند اما حال، شما را به تماشای کیفیت Assassin’s Creed Mirage در رزولوشن 8K دعوت می‌کنیم.

عنوان Assassin’s Creed Mirage اثری زیبا و دیدنی است اما به‌طور قطع در حد و اندازه آثاری چون Cyberpunk 2077 ظاهر نشده است. با این حال، مادسازها دست به کار شده و با ساخت مادهایی برای نسخه رایانه‌های شخصی بازی، موفق شده‌اند زیبایی بصری آن را دو چندان کنند. کانال یوتیوب Beyond Dreams اخیراً ویدئویی از این بازی بارگزاری کرده که مادهای مختلفی را بر رویش نصب کرده است. در این ویدئو، بازی با رزولوشن 8K اجرا شده و از مادهایی چون ReSTIR G.I. جهت ری تریسینگ بهتر و باکیفیت‌تر، Complete RT جهت بهبود طیف رنگی و کیفیت بافت‌ها و ماد immersive camera استفاده کرده است. کیفیت Assassin’s Creed Mirage در نتیجه نهایی از لحاظ بصری، واقعاً دیدنی از آب درآمده و باعث می‌شود این عنوان حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

بازی Assassin’s Creed Mirage اقدام شرکت یوبیسافت برای بازگرداندن این سری به ریشه‌هایش بود. در این اثر، ویژگی‌های نقش آفرینی که از بازی Assassin's Creed Origins به بعد در این سری جا خوش کرده بودند، حذف شده و سعی شد تجربه‌ای نزدیک به اولین نسخه‌های سری که تا به این لحظه نیز به عقیده بسیاری برترین‌ها در این سری هستند، ارائه شود. این عنوان در نهایت نتوانست توجه همه را جلب کند اما به طور کلی، بازی ارزشمند است که تجربه آن خالی از لطف نخواهد بود.

از جمله نقاط قوت این بازی، می‌توان به شخصیت اصلی جالب و کاریزماتیک، ماموریت‌های اصلی متنوع، نقشه محدود اما پر جزئیات و بخش کمپین سرگرم‌کننده اشاره کرد. شاید در ابتدا مکانیک‌های قدیمی گیم‌پلی و گرافیک نه چندان تماشایی آن باعث اذیتتان شود اما در نهایت، محتوای خوبی که بخش کمپین دارد و شباهت‌های این اثر به نسخه‌های محبوب سری، آن را به‌عنوانی لایق تجربه تبدیل می‌کند.

بازی Assassin’s Creed Mirage در حال حاضر بر روی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان در دسترس است. علاقمندان می‌توانند اقدام به تهیه این بازی و تجربه آن بر روی دستگاه خود کنند.