HomePod جدید شرکت اپل امسال معرفی شد که دقیقا شبیه مدل اصلی در سال ۲۰۱۷ بود و ۲۰۲۱ تولید آن متوقف شد. لازم به ذکر است، به تازگی شایعاتی منتشر شده مبنی بر اینکه شرکت اپل قصد دارد محصولی بسازد که بتواند iPad، Apple TV و HomePod را به یک دستگاه واحد تبدیل کند. Ming-Chi Kuo گزارش داده است که HomePod جدید اپل دارای یک صفحه نمایش ۷ اینچی داخلی است و در اوایل سال ۲۰۲۴ معرفی خواهد شد.

این تحلیلگر انتظار دارد که این دستگاه طراحی بسیار متفاوتی نسبت به مدل فعلی داشته باشد. تفاوت اصلی آن یک پنل جدید ۷ اینچی خواهد بود که توسط شرکت چینی Tianma عرضه خواهد شد. به گفته Kuo، این HomePod جدید تغییرات بسیار قابل توجهی در استراتژی خانه هوشمند ایجاد می‌کند.

نشریه بلومبرگ در اوایل سال ۲۰۲۳ گزارش داد که شرکت اپل در حال بررسی ایده‌های مختلف برای هدایت اکوسیستم خانه هوشمند بوده که شامل یک دستگاه شبیه به آی پد است تا بتواند برای کنترل لوازم جانبی HomeKit، پخش ویدیو و تماس‌های FaceTime روی دیوارها نصب شود.

دستگاه دیگری که شرکت اپل به صورت داخلی آزمایش می‌کند، دستگاهی است که عملکردهای iPad، Apple TV و HomePod را ترکیب می‌کند. این ایده شبیه به Echo Show شرکت آمازون است، که یک دستگاه تبلت به یک بلندگو با رابط اختصاصی متصل می‌شود.

در حال حاضر، مشخص نیست که آیا Kuo به این دستگاه همه‌کاره اشاره می‌کند یا اینکه اپل صرفا قصد دارد یک صفحه نمایش معمولی را به فرم فعلی HomePod اضافه کند.

خبر مرتبط: کمپانی BOE پنل های OLED آیفون SE 4 را تأمین خواهد کرد