با به پایان رسیدن رویداد It’s Glowtime، خبری از بروز شدن سری ساعت‌های هوشمند اپل واچ اولترا نبود اما تحلیل‌گری تاریخ انتشار اپل واچ اولترا 3 را لو داد.

انتظار می‌رفت در طی رویداد It’s Glowtime بر طبق برخی شایعات، اپل کل سری ساعت‌های هوشمند خود را آپدیت کند و محصولات جدیدی در هر رده عرضه کند. با این حال، فقط اپل واچ سری 10 و برخی رنگ‌بندی‌های جدید برای اپل واچ اولترا 2 در این رویداد رونمایی شد و خبری از سایر نسخه‌های این سری نبود. امروز تحلیل‌گری معتبر، بر اساس برخی شواهد، سال 2025 را موقعیتی عالی برای عرضه اپل واچ اولترا 3 و همچنین مدل اقتصادی اپل واچ SE می‌داند.

اخبار ضد و نقیضی در مورد تاریخ انتشار اپل واچ اولترا 3 به گوش می‌رسد. شایعات سال گذشته تاکید داشتند که خبری از عرضه این ساعت هوشمند پرچم‌دار در سال 2024 نخواهد بود. به دنبال آن، برخی دیگر نیز معتقد بودند که در طی رویداد Its Glowtime این ساعت معرفی خواهد شد اما با نزدیک شدن به این مراسم، نظر خود را عوض کرده و رونمایی از اپل واچ اولترا 3 را دور از انتظار دانستند.

تاریخ انتشار اپل واچ اولترا 3

در طی رویداد Its Glowtime که روز دوشنبه برگزار شد، فقط شاهد رونمایی از ساعت هوشمند اپل واچ سری 10 بودیم و خبری از اپل واچ اولترا 3 نبود. بدین ترتیب شایعات حول محور این دستگاه رد شدند. علاوه بر این، انتظار داشتیم از اپل واچ SE که مدل اقتصادی و کوچک‌تر ساعت‌های اپل است نیز رونمایی شود اما متاسفانه خبری از این محصول نیز نبود.

تحلیل‌گری معتبر و شناخته شده به نام مینگ چی کو، نظر خود را در مورد مدل‌های موردانتظار اپل واچ که در رویداد روز دوشنبه معرفی نشدند، در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به اشتراک گذاشته است. وی باری دیگر حرف خود در مورد منتشر نشدن اپل واچ اولترا 3 در سال 2024 را ریتوییت کرده و تاکید کرد که حال، احتمال عرضه این محصول در سال جاری بسیار پایین آمده است.

مینگ چی کو، تحلیل‌گر چینی، تاریخ انتشار اپل واچ اولترا 3 و مدل اقتصادی و پلاستیکی اپل واچ SE را سال 2025 اعلام کرد. این تحلیل‌گر خوشبختانه منبع قابل اعتمادی بوده و اکثر حدس‌ها و نظراتش نیز در طی سالیان درست از آب درآمده‌اند. با این حال، این تاریخ انتشار از سوی مراجع رسمی به هیچ‌وجه تایید نشده و تا زمانی که خود اپل چیزی به صورت رسمی عنوان نکند، نمی‌توان به این اطلاعات اعتماد چندانی کرد. پس در نهایت، باید منتظر اعلامی رسمی از سوی اپل برای معرفی جدیدترین ساعت هوشمند پرچم‌دارش باشیم.