اپل مدتی است که روی عینک واقعیت مجازی کار می‌کند، اما هنوز هیچ اظهارنظر رسمی در مورد محصولی ارائه نکرده است. این عینک از تراشه M2 استفاده می‌کند و در مراسم WWDC ۲۰۲۳ با قیمت حدودا ۳۰۰۰ دلار معرفی می‌شود. لازم به ذکر است که هیچ تضمینی وجود ندارد هر یک از این جزئیات درست باشد.

خبری که MacRumors به اشتراک گذاشته، اولین اجزای واقعی عینک مورد انتظار را نشان می‌دهد. علیرغم اینکه اجزای آن خیلی هیجان‌انگیز نیستند، اگر تصاویر درست باشند، این اولین خبری است که نشان می‌دهد اپل واقعا روی یک عینک واقعیت مجازی کار می‌کند و به زودی اخبار آن را به صورت رسمی اعلام خواهد کرد.

این تصاویر از کاربر توییتر MrWhite128 گرفته شدند و برای دیدن توییت اصلی باید حساب کابری او را دنبال کنید. کابل‌های نواری نشان می‌دهند که حسگرها و سایر اجزای داخل عینک به هم متصل هستند. اما ما توصیه می‌کنیم که به اخبار غیر رسمی تکیه نکنید.

apple AR VR parts

MrWhite هرگز به صراحت نمی‌گوید این‌ها اجزای عینک واقعیت مجازی اپل هستند. برخی از کابل‌ها بسیار شبیه کابل‌هایی هستند که در Apple HomePod (2018) وجود دارد. این احتمال وجود دارد که اپل از حسگر مشابه برای عینک خود استفاده کند، اما وقتی این موضوع را با این واقعیت که MrWhite سابقه زیادی در افشای اطلاعات اپل ندارد، ترکیب می‌کنیم، دچار کمی شک و تردید می‌شویم. .

باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این تصاویر عکس‌های درستی از اجزای عینک اپل هستند یا خیر. اما شک داریم توییت MrWhite آخرین خبری باشد که سخت‌افزار اپل را قبل از عرضه آشکار می‌کند.

اخبار مرتبط: هدست واقعیت مجازی اپل در مراسم WWDC رونمایی می‌شود