این هفته MacRumors در کانال یوتیوبی خود در مورد طراحی عینک واقعیت مجازی اپل با یک طراح حرفه‌ای به نام مارکوس کین مصاحبه‌ای انجام داد.

مارکوس یک طراح صنعتی و مشاور UX است که به صورت روزانه از عینک‌های واقعیت مجازی و واقعیت پردازشی برای پشتیبانی از کار خود استفاده می‌کند. او اخیرا بر اساس شایعات مطرح شده، ثبت اختراعات اپل و تخصص خودش، طرح‌های دقیقی را با همکاری دیوید لوئیس از عینک‌های واقعیت مجازی باشد منتشر کرده است.

در این گفتگو درباره دیدگاه‌ کین به طراحی عینک‌های واقعیت مجازی اپل و همچنین تجربه کاربری گسترده‌تر با عینک صحبت شد. کین تصور می‌کند یک باتری کمری از طریق یک کابل مغناطیسی و MagSafe به عینک متصل است. یک بار شارژ باتری بیش از دو ساعت دوام نخواهد آورد، اما کاربران می‌توانند باتری را برای انجام کارهای طولانی‌تر تعویض کنند.

طراحی رندر هدست واقعیت مجازی اپل

از آنجایی که کین از عینک واقعیت مجازی برای طراحی‌های خود استفاده می‌کند، در مورد برخی از موارد کاربردی این دستگاه‌ها، به خصوص ویژگی‌های نرم افزاری که اپل باید روی آن‌ها کار کند پیشنهاداتی را ارائه کرد. برای دیدن طراحی‌های بیشتر از مارکوس کین می‌توانید ویدئوی جدید دیوید لوئیس را تماشا کنید یا او را در اینستاگرام و توییتر دنبال کنید.

رندر هدست واقعیت مجازی اپل

همچنین در این ویدئو یوتیوبی آخرین اخبار هفتگی اپل مورد بحث قرار گرفت. از جمله شایعاتی مبنی بر اینکه watchOS 10 شامل تغییرات قابل توجهی در رابط کاربری است. طراحی مجدد کنترل سنتر iOS 17، تغییرات نمایشگر سری آیفون‌های ۲۰۲۵ موارد دیگری هستند که در این برنامه مورد بررسی قرار گرفتند.

اخبار مرتبط: رونمایی نسل اول هدست واقعیت مجازی اپل برای مدیران ارشد