یک شرکت روسی عینک ویژن پرو Caviar Edition را با روکش طلا و برچسب قیمت ۴۰ هزار دلار معرفی کرد.

چندی قبل، اپل از عینک واقعیت ترکیبی خود با قیمت ۳۵۰۰ دلار رونمایی و ادعا کرد که این پیشرفته‌ترین عینک هوشمند در جهان است.

اکنون، یک کمپانی روسی به‌نام «Caviar» نسخه‌ای لوکس از عینک ویژن پرو را معرفی کرده که حدود ۱.۵ کیلوگرم طلای ۱۸ عیار و بند تمام چرم در آن به‌کار رفته است. کمپانی Caviar اعلام کرد که برای ساخت این نسخه لوکس از عینک‌های تام فورد و ماسک‌های اسکی گوچی الهام گرفته تا بتواند بهترین و زیباترین محصول ممکن را روانه بازار کند.

هندبند عینک هوشمند ویژن پرو Caviar Edition از چرم کمپانی کانولی بهره می‌برد تا تجربه کاربری لذت‌بخشی را فراهم کند؛ شرکت کانولی برای دادگاه سلطتنی بریتانیا و شرکت خودروسازی رولز رویس روکش تولید می‌کند.

اگر درباره عینک ویژن پرو خوانده باشید متوجه می‌شوید که از فناوری منحصر به‌فردی به‌نام «EyeSight» استفاده می‌کند که با نزدیک شدن کاربر به اجسام یا اشخاص دیگر صفحه‌نمایش دستگاه را شفاف می‌کند. اما شرکت Caviar تصمیم گرفته در نسخه انحصاری این عینک هوشمند یک گزینه اضافه کرده تا کاربر بتواند با استفاده از آن در صورت تمایل آن را غیرفعال کند.

این تصمیم زمانی گرفته شد که برخی کاربران و علاقه‌مندان به حوزه فناوری بازخورد‌های منفی را نسبت به تکنولوژی آی‌سایت در رسانه‌های اجتماعی منتشر کردند.

در انتها باید یادآور شویم که عینک‌های ویژن پرو Caviar Edition به تعداد محدودی تولید می‌شود و از نیمه دوم سال ۲۰۲۴ در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

اخبار مرتبط: نگاهی نزدیک به عینک واقعیت ترکیبی اپل