گزارش‌ها نشان می‌دهد اپل اپلیکیشن Apple Maps را به‌روزرسانی کرده تا برای المپیک تابستانی 2024 پاریس آماده باشد. تمامی مکان‌های دائمی مانند ورزشگاه Parc de Princes و Centre Aquatique Olympique به‌صورت نمادهای دست‌ساز سه‌بعدی نمایش داده می‌شوند.

مکان‌های معروف مانند ایستگاه قطار شرقی (Gare de l’Est)، پل ایئنا (Pont d’Iéna) و میدان مدلن (Place de la Madeleine) نیز با جزئیات بیشتری نمایش داده می‌شوند و برای اولین‌بار اپلیکیشن Maps مکان‌های موقتی شامل فروشگاه‌های سوغاتی و محل‌های تجمع عمومی را نیز نشان می‌دهد. پشتیبانی از این مکان‌های موقت به شرکت‌کنندگان و تماشاچیان کمک می‌کند تا مکان‌های مهم برای بازی‌های تابستانی را پیدا کنند.

تمام مکان‌های بازی‌ها و مراسم‌ها دارای نمادهای ویژه‌ای هستند که به‌بازدیدکنندگان کمک می‌کند مکان‌های مورد نیاز را پیدا کنند؛ اپل می‌گوید Maps تمامی به‌روزرسانی‌های مربوط به بستن جاده‌ها و توصیه‌های مربوط به بازی‌ها را نمایش می‌دهد تا کاربران بتوانند به‌راحتی در شهر حرکت کنند. راهنماهای نقشه‌ای برای رستوران‌ها، هتل‌ها و خرید با ده‌ها راهنمای جدید از منابعی مانند Le Bonbon، Le Fooding، Radio France، Madame Figaro و My Little Paris نیز وجود دارد،

اپل Maps در المپیک

علاوه‌بر به‌روزرسانی‌های Maps، اپل قصد دارد داستان‌هایی درباره رویدادهای محبوب مانند ژیمناستیک و شنا را در اپ استور منتشر کند و توصیه می‌کند کاربران اپلیکیشن رسمی المپیک پاریس 2024 را دانلود کنند تا به‌روز بمانند؛ بازی‌های موبایل با تم ورزشی و اپلیکیشن‌های سلامت و تناسب اندام نیز برجسته خواهند شد.

پوشش کامل رویدادهای المپیک از طریق اپلیکیشن‌های Peacock و NBC Sports فراهم خواهد شد و کاربران می‌توانند اپلیکیشن آن‌ها را در اپ‌استور دانلود کنند. خلاصه روزانه المپیک در Peacock برای هواداران در آمریکا موجود خواهد بود و لیست‌های پخش سفارشی از هایلایت‌های رویدادهای روز قبل را ارائه خواهد داد. همچنین، در اپلیکیشن Apple TV، یک هاب اختصاصی المپیک NBC برای دسترسی سریع به پوشش NBC وجود خواهد داشت.

Apple Podcasts نمایش‌ها و قسمت‌هایی را که به ورزش و قدرت گردهمایی در پاریس را به‌نمایش خواهد گذاشت؛ ازسوی‌دیگر، Apple News پوشش گزینشی از رویدادها و ستاره‌های بازی‌ها به همراه برنامه زمان‌بندی رویدادها را ارائه خواهد داد. اپلیکیشن Apple Music نیز یک راهنمای موسیقی فرانسوی منتشر کند که یک سفری عمیق از تمامی ژانرهای موسیقی کلاسیک در فرانسه خواهد بود.

المپیک تابستانی از جمعه آینده با مراسم افتتاحیه که از ساعت 1:30 بعدازظهر به وقت شرقی یا 7:30 بعدازظهر به وقت پاریس شروع خواهد شد. مسابقات فوتبال از 24 جولای آغاز می‌شوند و مسابقات بدمینتون، هندبال، روئینگ، والیبال، شمشیربازی، هاکی روی چمن، تیراندازی، شیرجه و ژیمناستیک از 27 جولای آغاز می‌شوند و تا 11 آگوست ادامه خواهند داشت.