یک خبر جدید نشان می‌دهد مراسم Scary Fast اپل با دوربین آیفون ۱۵ پرو مکس ضبط شده بود تا این کمپانی نشان دهد سنسورهای این گوشی هوشمند پرچمدار ازنظر سخت‌افزاری فوق‌العاده قدرت‌مند است.

طی سال‌های اخیر، مراسم معارفه محصولات پرچمدار کمپانی‌های مختلف حداقل بین یک تا دو ساعت زمان می‌برد، چراکه سخنگو و مهندسان باید از فناوری‌های سخت‌افزاری و قابلیت‌های نرم‌افزاری برای کاربران رونمایی کنند؛ باوجوداین، شاید بتوانیم جایزه کوتاه‌ترین مراسم را به غول کوپرتینو بدهیم، زیرا مراسم امروز اپل تحت‌عنوان Scary Fast تنها ۳۰ دقیقه طول کشید. در این رویداد، خانواده تراشه M3، مک‌بوک پرو در دو مدل ۱۴ اینچی و ۱۶ اینچی به‌همراه آی مک ۲۴ اینچی به‌نمایش گذاشته شدند.

دوربین آیفون ۱۵ پرو مکس

براساس گزارش‌ها، اپل تصمیم گرفت جمع‌بندی مراسم را به‌سرعت انجام دهد تا کاربران تا قبل‌از پایان روز فرصت مشاهده مشخصات فنی و ظاهری دستگاه‌ها را داشته و سپس اقدام به پیش‌خرید از وب‌سایت رسمی این کمپانی کنند. البته باید گفت، برگزاری مراسم Scary Fast جذابیت دیگری هم به‌جز تراشه M3 و مک‌ها نیز داشت که در ادامه به آن می‌پردازیم تا شما نیز بدانید این دستگاه چه قدرت و کیفیتی دارد که از دید بیشتر ما پنهان است.

برای شروع باید یادآور شویم، مراسم‌های کمپانی اپل همیشه از بالاترین سطح کیفیت تصویربرداری همراه بود و برخی منتقدان اظهار می‌کنند این رویداد می‌تواند درکنار فیلم و سریال‌های هالیوودی قرار بگیرند. اگر از علاقه‌مندان به حوزه فناوری باشید، می‌دانید که سایر غول‌های فناوری مانند شیائومی و سامسونگ نمی‌توانند مراسمی با چنین سطحی برگزار کنند. بااین‌حال، امروز اپل تصمیم گرفت مراسم را با آیفون ۱۵ پرو مکس فیلم‌برداری کرده و ویرایش تصویر را در آی مک انجام دهد.

مراسم Scary Fast

اواخر رویداد Scary Fast پیامی را مشاهده کردیم که می‌گفت: «این مراسم با آیفون ۱۵ پرو مکس ضبط و توسط آی مک ویرایش شده است». ازآنجایی که مراسم راس ساعت ۳:۳۰ دقیقه بامداد شروع شد، شاید بسیاری از شما تماشای آن را به‌صورت آنلاین از دست داده باشد، اما باید بگوییم کیفیت تصویر و ویرایش فوق‌العاده حرفه‌ای انجام شده بود که نشان می‌دهد سیستم دوربین آیفون ۱۵ پرو مکس قابلیت‌های غیرقابل‌تصوری دارد که برای همه کاربران روشن و واضح نیست. حتی بخش‌هایی از مراسم با پهپاد فیلم‌برداری شد که بازهم با اتصال آیفون ۱۵ پرو‌ مکس به این دستگاه پرنده ضبط و ثبت شده بود.

همان‌گونه‌که گفتیم، آیفون ۱۵ پرو‌ مکس قابلیت‌ها و ویژگی‌های فوق‌العاده جذابی برای تصویربرداری دارد که نشان می‌دهد کوپرتینویی‌ها واقعا روی بهبود سنسورها زمان زیادی را صرف کرده‌اند.‌ بااین‌حال، نباید فراموش کرد ویرایش تصویر این مراسم با استفاده از برنامه‌های نرم‌افزاری پیشرفته و آی مک نسل جدید انجام شده است. به عبارتی دیگر، ما باید قابلیت‌های آیفون ۱۵ پرو مکس و مک نسل جدید را هم‌زمان تحسین کنیم که توانستند چنین مراسمی را پوشش دهند.